Vrijdag eerste IUI gehad

Hallo allemaal,

Gistermiddag hebben we onze eerste IUI gehad. Ik had 1 goed ei en mijn vriend 4 miljoen "jongens". De arts zei dat het niet optimaal was, dat hij liever had gezien dat het er 5 miljoen waren,maar het was acceptabel. Het inbrengen ging een beetje lastig. De tang is er aan te pas geweest. Nu heb ik hier op het forum verhalen over die tang gelezen, dus ik was er een beetje bang voor. Maar het viel mee!!!
's Avonds moest ik werken, maar ik had toch nog best last van mijn buik. Dat was wel vervelend.  Ik denk dat het toch door die tang komt. Bij een eventuele volgende keer (laten we hopen van niet) toch maar vrij nemen.
En nu maar plaatsnemen op het wachtbankje!!! Ik moet woensdag 19 april voor een zwangerschaps(bloed)test en dan word ik 's middags gebeld met de uitslag. Dus 19 april is mijn NOD.
Eigenlijk wel grappig dat er nu zoveel meiden op dit forum zitten met IUI in deze weken. Kunnen we elkaar lekker op de hoogte houden. Succes allemaal en bedankt voor het medeleven!!!

Kus, Kippie.

Hoi kippie welkom op ons bankje! Ik heb een dipje, maar doordat jullie allemaal zo met mij en iedereen meeleven, maakt dat het allemaal wel dragelijker hoor! Ik zou me nog niet zo ongerust maken over die 4 miljoen zaadcellen, mijn man had een nulletje minder om precies te zijn en toch hebben ze de IUI uitgevoerd, de kans bij ons is dus nog veel en veel kleiner dat het lukt. Maar we zeiden net nog tegen elkaar.......er hoeft maar één snelle jongen tussen te zitten en het is raak!

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan