Vrijdag eerste IUI

Hallo allemaal.

Vanmorgen moest ik om negen uur in het ziekenhuis zijn voor een echo en bloedprikken. Links zit een groot ei en rechts 2 wat minder grote. Vanmiddag ben ik gebeld en ik mag vrijdag al voor de inseminatie!!!! Spannend. Net de pregnyl gezet dus mijn werk is gedaan.
Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs, Kippie.

Hoi Kippie, super zeg, spannend hoor! Je loopt precies een week achter mij, ik heb vorige vrijdag de eerste IUI gehad en het is reuze meegevallen!

Heel veel succes en dan kan je vanaf vrijdag ook bij ons op het bankje komen zitten.

Groetjes, Pleun

Hoi Kippie (en Pleun)!

Spannend he allemaal! Ik heb maandag de eerste echo gehad en hoop dus volgende week (vrijdag?) ongeveer de inseminatie te krijgen. Ook de eerste keer IUI voor mij. We maken er gewoon een soort treintje van, elke week een ander! Duimen op een goeie uitkomst voor ons allemaal!

Groeten, Saar.

Hoi Saartje,

Zeker spannend. Ik heb er de hele nacht van liggen dromen!!! Toen ik hoorde dat ik vrijdag al moest, stond ik wel even te bibberen op mijn benen.
Jij ook succes de komende dagen. Gebruik je hormonen?

Lfs, Kippie.

Hoi Kippie,

Morgen de grote dag dus? Ik gebruik geen hormonen (behalve dus die eenmalige Pregnyl - die ik overigens doodeng vind). De eerste drie keer zijn bij mij in het VU zonder hormonen, de laatste 3 keer met hormonen. Fingers crossed dat het niet zover hoeft te komen!
Jij heel veel succes morgen, we houden elkaar op de hoogte!

Groeten, Saar

Hoi Saar,

Ik heb gisteren de pregnylinjectie gezet. Zag er erg tegenop maar is alles meegevallen. Ook geen last van ernstige buikkrampen enzo. Wel een beetje, maar dat was vergelijkbaar bij het gevoel dat je bij een menstruatie hebt. Alleen is de "prikplek" vandaag heel gevoelig. Als een mega-blauweplek alleen is er niets te zien.
Viel mij dus erg mee!!!

Lfs, Kippie.

Terug
Bovenaan