vrijdag ei gehad, sinds zaterdag steeds last van pijnlijke steekjes links- én rechtsonder, wat is

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

ik heb waarschijnlijk vrijdag mijn ei gehad en heb vanaf zaterdag last van steekjes linksonder en rechtsonder in mijn buik. Zondag en vandaag het heftigst. Niet de hele dag, maar wel heel regelmatig. Wat zou dit kunnen zijn? Ik verwacht niet dat dit zwangerschapskwaaltjes zijn hoor, maar misschien hebben jullie een idee?

Pink

Hallo,

Klinkt herkenbaar, ik heb waarschijnlijk zo tussen maandag en woensdag mijn ei gehad en heb nu sinds gisteren weer buikpijn en krampjes. Dit heb ik al wel een paar keer eerder gehad. Ik heb nu wel het idee dat er een patroon in komt. Ik was een tijdje heel onregelmatig maar sinds vorige maand zat ik weer op 30 dagen. Misschien dat mijn ei twijfelt of hij moet blijven zitten of toch ( helaas) weer verder gaat......

Houdt bij jou de pijn ook aan? En hoe verloopt jou cyclus. Ben  nu precies een jaar verder, in welke ronde zit jij?

Groetjes Barbara

Hoi Barbera

Ik heb een cyclus tussen de 28 en 44 dagen, geen touw aan vast te knopen dus. Zit in de 3e ronde, ben vanaf september al van de pil af en vanaf die tijd geen voorbehoedsmiddelen gebruikt maar eerst een beetje gegokt en geteld. Achteraf iedere maand verkeerd geteld ivm onregelmatige cyclus en dus iedere maand wel geklust tijdens de vruchtbare dagen. Maar nu sinds april 'helemaal bewust' bezig.
En jouw cyclus? Voor jullie dus al een jaar! Heb je ook ovulatietesten gebruikt?

Pink

Terug
Bovenaan