Pfffffft, het lijkt wel of deze cyclus niet om wíl gaan. Aankomende vrijdag moeten manlief en ik naar de gyn. Voor het eerst, maar onze huisarts heeft al een spermiogram uit laten voeren en ik heb al een echo gehad van mijn onderbuik of ernstige afwijkingen uit te sluiten. Nu naar de gyn dus. Ben benieuwd. Zullen we eerst nog wat onderzoeken krijgen of worden we meteen weer naar huis gestuurd om nog eens een half jaar te proberen. Daar ben ik zo bang voor. Uit de eerste onderzoeken kwamen geen vreemde dingen, maar goed, inmiddels zijn we wel 14 periodes onderweg en er is nog steeds niets. Kan iemand mij geruststellen? Ze zullen toch wel iets onderzoeken?
En nog een vraagje. Ik heb maandag mijn NOD. Zou de gyn met een inwendige echo misschien ook iets kunnen zien mocht het deze maand wel gelukt zijn??? Ik heb zelf het gevoel dat ik zondags mijn eisprong heb gehad, dus dan zou ik twee dagen voor NOD een inwendige echo hebben.
Gr. ikke
En nog een vraagje. Ik heb maandag mijn NOD. Zou de gyn met een inwendige echo misschien ook iets kunnen zien mocht het deze maand wel gelukt zijn??? Ik heb zelf het gevoel dat ik zondags mijn eisprong heb gehad, dus dan zou ik twee dagen voor NOD een inwendige echo hebben.
Gr. ikke