Vrijdag inseminatie...

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

Wat een week! Gekkenhuis op mijn werk en in mijn lijf.
Had dinsdag de 1e controle echo na 6 dagen Menopur spuiten. Was een chaos in het zknhuis, dubbel spreekuur gepland en maar 1 arts...  kwam ik  dus na eindeloos wachten terecht bij een invalarts.. die niet wist wat we gingen  doen..  dus dossier even goed lezen, oh ja  echo!! Nou ik in de stoel geklommen, zit die stomme beugel niet goed vast, jullie begrijpen leverde erg charmante taferelen op...er ging nog veel meer mis maar dat zal ik jullie besparen, kon er zelf de humor ook wel van inzien.  Toen ze had vastgesteld dat ze eindelijk mijn eierstok  zag.. was er 1 ei van al 16 mm... schrok me kapot.. voor mijn gevoel veels te  snel.  Bloed laten prikken en moest gister nog een spuit zetten, vanochtend weer controle  gehad  (bij mijn  eigen arts)  en nu was het ei al  ruim 20 mm.. en er zat nog 1 van 14.. Dus toch een kansje dat die ook nog mee komt.. Vanmiddag telefoon gehad dat ik de Pregnyl mocht zetten vanavond en dat vrijdag  de ins. is, om  14 uur. Ik ben helemaal verbaasd dat het zo snel is gegaan.. als dat maar goed gaat  Volgens mijn arts was ik wel echt al klaar voor, ook baarmoederslijmvlies was op goede dikte.. dus  we gaan er voor!! Duimen jullie met me mee. Vind het echt superspannend nl.
Ik laat jullie vrijdag weten hoe het is gegaan.

Liefs  Scorpy

He,

Ik duim met je mee en heel veel succes.

lfs Roelien

Hee scorpy,

Joh wat spannend wordt dat vrijdag en tuurlijk ga ik met je meeduimen.

Nu maar hopen dat het eindelijk zover is.

Hoi Scorpy, Wat goed zeg dat je eitjes zo snel groeien. Zo hoort dat! ( bij mij lijkt het soms wel jaren te duren). Spannend zeg dat de inseminatie eraan komt. Ik zal zeker voor je duimen.

Liefs sabine

Hoi Scorpy, jeetje zeg, dat gaat zeker snel, nou heel veel succes morgen en ik ga voor je duimen!

Liefs, Pleun

hé scorpy,

tjé wat reageren jou eitjes goed op dit hormoon zeg.
bij mij gaat het super langzaam, prik nu al 15dgn. glonal f.
zo zie je maar, iedereen reageerd echt anders.
geen pijl op te trekken.......
als ik het goed heb ga je op voor je 4de insiminatie.
veel suxes vrijdag.

warme groet, jana.

Terug
Bovenaan