Vrijdag mogen we weer....

Jaja vrijdag krijgt Myrthe buisjes in haar oren en wordt indien nodig weer haar neusamandel verwijderd.
Hoewel ik beter weet wat ons te wachten staat, vind ik het toch weer heel spannend.
We hebben dit keer een boekje uit de bieb gehaald waarin het gaat over naar ziekenhuis gaan. Niet ingewikkeld, maar toch kleine voorbereiding op. Ze snapt nu zoveel meer dan half jaar geleden.
Ook de waterijsjes liggen alweer klaar :)
Nog iets spannends die dag.
Ik moet wel/niet ongi worden. Wat het moeilijk maakt, want als ik zwanger blijkt te zijn, mag ik niet met mn meissie mee de operatiekamer in.
Dan gaat papa mee, maar dat druist in tegen mijn moedergevoelens.
Begrijp me niet verkeerd, papa is net zo lief en goed als mama. Maar we weten beide dat ik haar meer op dr gemak stelt als hij. Mama is voor troosten en enge dingen, papa voor spelen en stoeien.
Dus al met al een zeeeeeer spannende dag.
Moest het ff kwijt hoor. ik kijk er toch weer beetje tegenop.

Liefs Irene

Hoi Irene,

spannend hoor vrijdag! Ik kan me helemaal voorstellen dat je haar graag zelf weg wilt brengen. Ik duim wel voor je dat je zwanger bent, want ondanks alles zou dat natuurlijk wel super zijn!

Liefs Danielle

Vervelend is dat. Het is absoluut geen leuk gezicht zo je kind te zien. Toen bij Milton was er ook een jongetje voor buisjes daar had hij helemaal geen last van. Maar de neusamandelen valt ook nog wel mee geloof ik maar hoe dan ook het is altijd vervelend. Ik hoop wel voor je dat je zwanger ben.Op de ok is toch om in te laten slapen en dan worden ze zo weer opgehaald je bent er zo weer bij. Ik snap helemaal wat je bedoelt meid
Ik wens jullie veel sterkte voor vrijdag

groetjes lisette

Hey
Wel spannend, maar dat blijft altijd zo denk ik als je kindje iets heeft!!
Misschien zowiezo verstandig om je man mee naar binnen te laten gaan, je zit precies op het randje toch??
Voor je man misschien ook wel eens fijn, wij vrouwen nemen dat soort dingen het liefst voor onze rekening, maar mannen doen het vaak ook graag al zeggen ze; ga jij maar!
Nou hoe dan ook heel veel succes en we horen wel hoe het is gegaan!!

Liefs MJ

Hey
Wel spannend, maar dat blijft altijd zo denk ik als je kindje iets heeft!!
Misschien zowiezo verstandig om je man mee naar binnen te laten gaan, je zit precies op het randje toch??
Voor je man misschien ook wel eens fijn, wij vrouwen nemen dat soort dingen het liefst voor onze rekening, maar mannen doen het vaak ook graag al zeggen ze; ga jij maar!
Nou hoe dan ook heel veel succes en we horen wel hoe het is gegaan!!

Liefs MJ

@ Lis... ja de buisjes schijnen geen zeer te doen, maar vorige keer met die neusamandelen was ze aan het brullen en niet te troosten. Vond het zo erg. Hopelijk valt het inderdaad dit keer mee.

@ MJ we hebben al afgesproken dat als ik nog niet ongi ben, ik een test doe voor we gaan, voor de zekerheid ;-)

We moeten er om 7.30u er al zijn, erg vroeg op dus. Hopelijk net als vorige keer weer om 10.00u thuis!

Liefs Irene

Hai Ireen,

Daarom zei je zondag dus dat je nog niet wist wie er mee naar binnen ging in de O.K....... ik vroeg het me later ook al af..... Maar als je vrijdag ongesteld moet worden ben je dan nog helemaal niet overtijd? Das wel vroeg om een test te doen dan toch?!

Ik bel je nog wel even voor vrijdag!

Dikke kus!

Terug
Bovenaan