vrijdag naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,
Ik kon het niet laten om op mijn lichaam te wachten en heb de huisarts gebeld om vrijdag lags te mogen komen.
Ik ben nu 6 dagen overtijd!!???? wel dacht ik zoals mijn laatste topic luide dat de rode duivelstjes op bezoek kwamen maar die zijn toch uitgebleven en weet t allemaal niet meer nu.
De ha dacht dat t hcg hormoon nog niet sterk genoeg in mij is waardoor de testen van de apotheek neg. waren.
Nu een vrijdag testen bij de huiarts via een hcg test en een inwendig onderzoek daarop volgend waarschijnlijk een inwendige echo mits het inwendige onderzoek uit laat blijken dat mijn baarmoeder er anders uit ziet!!
Spannend allemaal mijn man is helemaal op van de zenuwen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Bianca

Inderdaad spannend!!
Succes en we lezen het resultaat wel!!
x Zuus

Meid super bedankt voor je medeleven ik houd jullie zeker op de hoogte en ik denk voorlopig dat ik me niet al te veel meer laat zien als ik er te veel mee bezig ben is volgens mij ook niet echt stimulerend.
Ik lees wel mee hoor!!
gr, Bianca

He Bianca,
Fijne huisarts heb jij zeg!!!! dat doen ze bij ons niet zo snel.
Hopelijk kom je snel met goed nieuws!!!!

Hoi

Wat een goeie dokter heb jij! Ik wens je heel veel succes vrijdag!

Groetjes Dre

Hoi

Wat een goeie dokter heb jij! Ik wens je heel veel succes vrijdag!

Groetjes Dre

Hoi bietje

ik hoop dat je goed nieuws krijg bij de dokter. ik zal in ieder geval voor je duimen.
ik ben inmiddels nog steeds niet ongeseld maar heb de hele dag ook geen gekke dingen gevoeld. nu vanavond begint het weer op te spelen nu ik tot rust kom. ik denk dat ik morgen vroeg toch maar een test doe. dan ben ik 6 dagen overtijd moet toch kunnen???   als de uitslag negatief is dan denk ik dat ik ook de huisarts maar eens bel want begin nu wel erg nerveus te worden. en ja je lichaam kan gekke dingen met je doen.

succes en ik duim voor je

groetjes tessa

Hoi Tessa 79,
K zet het er maar even bij ik begreep dat er twee tessa's zijn namelijk.
Ook jij succes he het is voor mij vandaag de 6de dag overtijd en heb sinds vandaag ineen driehoek een soort van pijn in mijn buikspieren een soort spierpijn lijkt het.
Net onder de navel en dan in een v omlaag.
Ach kan er wel mee bezig blijven en net wat je zegt je word er helemaal nerveus van.
Mijn man wilde vrijdag niet mee naar de huisarts die vind die eendebek vreselijk om te zien hij denkt dat dat pijn doet de schat toch!!
Nou ik hou je op de hoogte ook van het pendelen natuurlijk k hoop morgen de uitslag te hebben maar goed dat is en blijft volgens mij toch een kans van 50% dat dat klopt??
bianca

Terug
Bovenaan