Vrijdag naar de verloskundige

Hallo,

Vrijdag voor de eerste keer naar de verloskundige.
Op hun site staat dat ze de groei van de baarmoeder meten maar hoe gaat dat in zijn werk?
verder ben ik benieuwd wanneer we naar het hartje mogen luisteren ze zeggen dat ze dat niet doen in met de 1e controle maar ben zo benieuwd of het hartje klopt!

Zijn er al mensen geweest voor de 1e controle zo ja wat deden ze allemaal? naast de bloeddruk meten en bloed afnemen!

 
Wat fijn dat je naar de Vk mag! Ik mag over twee weekjes. Kan niet wachten! Ik wil ook graag het hartje horen, want mijn ouders gaan vlak daarna een aantal weken naar de VS. Als ik mijn echo hen op 2 augustus zijn ze nog lang niet terug en ik wil ze zo graag vertellen dat ik zwanger ben!
Maar wil dit graag vertellen wanneer we het hartje hebben gehoord. Moeilijk.
Ik wilde eigenlijk vragen aan de Vk of het niet tijdens de intake mogelijk is om het hartje te horen. Maar volgens mij is dit niet mogelijk.
Maar even hard nadenken wanneer we het mooie nieuws naar buiten brengen...

Ik hoor graag van je hoe het vrijdag was. Ze gaan ook wegen en stellen allerlei gezondheidsvragen. Verder geven ze je veel informatie over bijvoorbeeld prenataal onderzoek. Heb wel eens bij zo'n gesprek gezeten van iemand anders die zwanger was.

Liefs Nasi
 
Morgen,

Ik moest de eerste keer naar de gynaecoloog, omdat ik al bij haar liep. Kreeg een inwendig echo en hier was alles goed te zien, verder allerlei informatie mee over allerlei prenatale onderzoeken, aangezien je toch redelijk snel een keuze moet maken uit de verschillende onderzoeken. Ik moest ok 7 buisje bloed laten prikken maar dat moet iedereen. Donderdag moet ik voor de tweede keer.

Ik denk dat de verloskundige ook zo iets dergelijks doet, maar je hoort hier hele verschillende berichten over.
 
hoii,

Ik moet volgende week voor de 1e keer naar de verloskundige, ben ook erg benieuwd wanneer ik nu echt het hartje te horen krijg..zodat je echt een teken van leven hebt zegt maar:) ben er nu best onzeker over!!

liefs xx
 
hoi allemaal
mijn eerste ervaring met de verloskundige was toen ik een intake kreeg ze ook een echo deed maar niet alle vk doen dat idd maar je kan het vragen meestal luisteren ze met een apparaatje of ze wat horen ikzelf loop medisch in het ziekenhuis dus krijg hem zo en zo
moet 11 juli voor de twee keer

hoever zijn jullie zoal?

liefs miranda
 
Had me de 1ex ook op verloskundige verheugd, hoopte op hartje horen, maar ze ging me wegen en vragen of ik borstvoeding wilde geven en een verwijzing geven voor alle bloed onderzoeken.
Maargoed dat is Spanje. Ik vroeg naar prenataal onderzoek maar daar was ik te jong voor (37) het is hier >39 jaar.
 
Terug
Bovenaan