vrijdag naar het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik had jullie laatst voor reacties gevraagd over blauwe voetjes en handjes en nu gaan we morgen naar de kinderarts in het ziekenhuis om roan te laten onderzoeken hoe het komt waardoor hij aldoor blauw/paars word(aan het hartje kon de huisarts en het cb arts niets horen)
het word al erger want nu word ook zijn gezichtje blauw en zijn armpjes ook maar omdat hij niet suf is moest ik 4 weken wachten voor ik terecht kon en nu mogen we dus morgen eindelijk heen.....ben benieuwd wat eruit komt maar hoop eigenlijk dat het niets is....even afwachten dus....

groetjes mascha

Nou meid wel spannend hoor.
Uiteraard hoop ik van harte met je mee dat er niets aan de hand is, maar het zou toch ook een oorzaak moeten hebben. Ik leef met jullie mee hoor

Succes
Liefs,
Achnita

Spannend!

Succes vrijdag! Zal aan jullie denken!

Juffy

hoi hoi,

we zijn net terug en uiteindelijk hebben ze bloed afgenomen om verder onderzoek te doen, hij moest 6 buisjes bloed afgeven dus ik dacht dat gaat een drama worden maar meneer zat mooi te kijken wat ze deden en heeft geen kik gegeven!!!!(mama trots)
ze gaan het op wel 25 dingen nakijken dus ben benieuwd, we moeten nu twee weken wachten op de uitslag....

groetjes mascha

Veel sterkte met het afwachten op de uitslag...
Lijkt me toch wel moeilijk om twee weken te wachten

Liefs Kimm

Hoi,
Volgens mij heb ik ook eerder op je gereageerd. mijn zoontje had precies hetzelfde als jouw kindje. Handjes en voetjes blauw, ook rondom de mond. Gelukkig deden de lippen niet mee anders had het richting het  hart gewezen. Na onderzoek is er   de "ziekte" van Raynaud uitgekomen. Niet echt een ziekte maar een extreme reactie op koude door samentrekken van de bloedvaatjes. Ik moest alleen terugkomen als het erger werd of wanneer hij pijn kreeg. Er werd bijverteld dat hij eroverheen kon groeien.
En jawel, mijn zoontje is nu 8,5 maand en sinds een paar weken is de blauwheid steeds minder geworden en zelfs bijna verdwenen. Zelfs met koude nachten is het echt minder.
Doordat jouw verhaal erg op dat van mij lijkt hoop ik dat er ook niets ernstigs uitkomt,
In ieder geval fijn dat er ook goed naar gekeken wordt.
Sterkte !!

Terug
Bovenaan