Vrijdag naar Symphonica in Rosso en 33.1 weken zwanger

Hoi dames.

As vrijdag ga ik naar Symphonica in Rosso.
Dit hadden we al geboekt voor dat ik zwanger was.
Ik ben dan 33.1 weken zwanger.
Ben alleen wel erg benieuwd hoe de beeb dit gaat vinden. De geluiden zijn daar natuurlijk mega hard.
Weer iemand of dit "kwaad" kan voor de beeb?

Liefs Danielle

Heey Danielle,

Gaaf zeg dat je vrijdag gaat!! Al een rode outfit kunnen vinden? Mijn zus gaat die dag ook!

Ik was zaterdag op een feest met veel harde muziek...de baby vond het niet heel erg leuk en ik had ook wat harde buiken...
Maar ik las laatst een interview met DJ Isis en zij draait ook nog gewoon nu ze zwanger is...
Dus 1 keer zal vast geen kwaad kunnen om in de herrie te zitten....ik geloof dat de baarmoeder ook wel wat dempend werkt....Maar de verloskundige weet er zeker een antwoord op!
Heel veel plezier vrijdag, gewoon lekker genieten!!

Liefs Brigitte

Nee die outfit gaat nog een probleem worden. Ik ben niet echt van de rode kleren, en heb 1 rood truitje( ooit een keer gekocht voor een "rode" bruiloft) maar daar kom ik nu natuurlijk met geen mogelijkheid meer in.

Ik ga morgen voor de zekerheid de vk maar even bellen.

Thanxs voor je reactie:)

Liefs Danielle

Heee leuk! Ik ga ook, maar dan zaterdag! Had ook al kaartjes voor ik zwanger was. Heb gelukkig wel zitplaatsen. Jij? Ik maak me niet echt zorgen over de harde geluiden eerlijk gezegd. Het is maar een paar uurtjes. Heb er wel echt zin in. Ben benieuwd hoe jij het vind vrijdag.

Veel plezier alvast.

Liefs

Ik speel in een band en doe nu wel wat rustiger aan. Ik heb wel het idee dat mijn kleine er aan gewend is. Ik heb mijn verloskundige ook gevraagd. Het kan geen kwaad, gehoorbeschadiging in de baarmoeder kan niet :). Maar je merkt snel genoeg als je kindje het niet prettig vind. Harde buiken of erge drukte in je buik en is het tijd om even wat rustigere plek op te zoeken. Luister goed naar jezelf en naar je kleine. En heel veel plezier.

@Liff, wij hebben gelukkig ook zitplaatsen, anders was ik ook niet gegaan. Het lange staan hou ik toch niet vol en zou dan ook wel bang zijn dat er iemand tegen mijn buik botst.

@mamava, je beeb wordt later vast wel muzikaal dan, leuk!
Ik heb ook even de vk gebeld en ze zei dat het idd geen kwaad kon zolang ik niet pal naast een mega geluidsbox ga staan.
Ben wel benieuwd hoe de kleine gaat reageren. De beeb is namelijk altijd mega druk! Zal dat nog erger kunnen:)
Mocht ik merken dat het niet fijn voelt dan ga ik gewoon even naar de wc, maar die zal ik zowiezo wel vaak bezoeken:)

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan