Vrijdag nod, nog 5 nachtjes

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Even een kleine update... Tegenwoordig zit ik niet meer dagelijks achter dit forum, maar meer zo'n een keer per week. Het is niet dat ik het  saai vind ofzo.. maar soms  gaat het me iets te ver..  

Al  die vragen over steekjes, wel of niet innestelingsbloeding, ik hield me er zo mee bezig dat ik  gek van mezelf werd. En dat al in ronde 2!
Daarom kijk ik niet meer dagelijks op dit forum. Ik wil er niet zoveel mee bezig zijn.

Nu ben ik veel relaxter en ga er wat minder gespannen mee om. Ik weet dat ik er toch niets meer aan kan doen nu, over 5 of 6 dagen wordt ik ongesteld, of ik wordt het niet.. en hopelijk ben ik dan zwanger!

Natuurlijk is het heel leuk om hier af en toe even de berichtjes te lezen, maar alles bijhouden daar heb je een dagtaak aan hier..
Af en toe zal ik een berichtje plaatsen om jullie te laten weten hoe het met me gaat en zo nu en dan zal ik ook reageren op jullie berichtjes.

Iedereen die moet wachten of zijn nod, sterkte! Iedereen die aan de klustijd begint.. veel plezier met klussen..

Liefs Julia

hoi julia,
wens je veel sterkte en succes met afwachten
mijn nod over 3 dagen
liefs tamaar

Ik begrijp je maar al te goed en benijd je dat het je lukt om niet dagelijks te checken. Ik had me deze maand ook voorgenomen om maar zo'n  2 keer in de week het forum te bezoeken, maar ik zit er toch elke dag. Ik merk dat ik anders steeds op hete kolen zit en aan nix anders denk, dus dan kan ik net zo goed de boel hier van me afschrijven. Maar goed, dat is misschien ook wel een kwestie van discipline...

Succes met afwachten en hopelijk mag je gauw positief testen.

Groetjes,

Tammy

Nog steeds geen rode duiveltjes te zien!!!

Ik hoop echt dat ik zwanger ben, maar wil er gewoon nog niet aan denken..
Morgen is het dag 33, als ik morgenavond nog niet ongesteld ben gaan we testen.

Wie duimt er mee???

Nog steeds geen duiveltjes?? Spannend hoor! Vanavond ga je testen? Je houdt ons op de hoogte toch?

Veel plezier met testen!

Marian

Ik ook nog geen duiveltjes nod was 9e maar negatief getest even paar daagjes wachten maar en dan opnieuw Ik DUIM voor je

Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd! Laat je het vandaag weten?

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan