Vrijdag NOD......

Hallo allemaal,

Vrijdag is mn NOD. Ik heb nu al last van mn buik en mn rug. Het gekke is dat als ik op mn buik druk, doet het niet zeer. Dat heb ik normaal gesproken wel voor mn NOD. Ook de zijkanten van mn borsten voelen beurs aan meer dan dat ik normaal heb. Ik heb ook veel last van afscheiding. Mn gevoel zegt dat ik vrijdag weer ongesteld ga worden maar toch blijft het wel spannend. Toen ik 2 weken geleden bij de gynocoloog was zei hij dat hij een eitje zag van bijna 22 mm die elk moment kon gaan springen. Dus we hebben druk geklust die week. Bah, ik word gek van die onzekerheid. Kon je maar iedere keer na het klussen een test doen om te kijken of het raak is hahaha.
Ik haat dat afwachten!! Nou genoeg gezeurd. (een paar dagen voor mn NOD wordt ik altijd een beetje zenuwachtig, je blijft toch hopen elke maand)

Groetjes Niekie

hoi niekie

wat spannend en de laatste dagen duren altijd het langst en dan is het ook nog rotweer buiten maar misschien als aan het eind van de week de zon schijnt dat bij jouw ook in huis het zonnetje goed gaat schijnen omdat je zwanger bent ik zal voor je duimen.

groetjes linda

Hee Niekie,

Het is elke keer weer spannend he!! Jaaa ze zouden van die testen moeten uitvinden waarmee je het meteen kon zien. Dan had ik allang getest na de IUI van vrijdag.
Wat kan je lichaam je in de war maken he met al die klachten. Het is altijd weer verschillend. Toen ik zwanger was (mk) had ik geen pijn aan de zijkant van mijn borsten maar wel heel erg aan mijn tepels. (lekker verhaal). Daarnaast bleef de gebruikelijke buikpijn weg. Ik ken ook iemand die zwanger bleek maar helemaal niets voelde. Helaas moeten we dus gewoon afwachten tot de NOD.

GOODLUCK!

lfs inge

hallo,

Het blijft altijd akelig dat wachten. Die onzekerheid van wel en niet. De dingen die je voelt waar je extra op gaat letten. Voel ik dat altijd of is dat nieuw? Twijfelen aan je jezelf. Kortom genoeg dingen om je gek te maken.

Ik ga in ieder geval voor je duimen!!!!!! Zou leuk zijn om weer eens aan zwangere te krijgen op ons forum!!!

Dikke knuf Sjan

Terug
Bovenaan