Vrijdag NOD

A

Anoniem

Guest
even weer een update vanaf deze kant....
Vorige week lekker in de lappenmand gezeten....
vanmorgen naar de ha en heb een overbelaste rug...
En dan beginnen ze over medicijnen, mag dus niet.
Vrijdag dus NOD en wordt ik ongesteld dan mag ik andere pijnstillers met ontstekingsremmers halen.
NAtuurlijk hoop ik dat ik ze niet mag halen....
Zaterdag hebben we een feestje, mijn ouders zijn zondag 25 jaar getrouwd en daar hebben wij een wat groter feest voor gepland dan dat zij wouden....

Dus afwachten maar....

Zaterdag aan de borrel en zondag aan de medicijnen
of gewoon helemaal niets en super gelukkig zijn met een zwangerschap.

(leuke opmerking van de buuf van mijn ouders: je moet wel opschieten want dan heb ik eindelijk mijn zolder, garage en kasten leeg, Waarop ik reageerde als ik zaterdag niet aan de borrel ga eet je genoeg. Heerlijk dat mensen zo meeleven, alles bewaren want haar oudste is nog maar 4 en jongste nog geen 2 dus de spullen zijn nog vrij nieuw)

In ieder geval zal het een leuk weekend worden, en zal de teleurstelling iets minder aanwezig zijn (mocht ik ongi worden) doordat we het zo druk hebben.

liefs....

spannend meid...en alvast gefeliciteerd met je ouders hun 25 jarig huwelijk, hoor je in deze tijd niet veel meer super hoor!!!!
duim voor je dat je geen alcohol en medicijnen mag ;-)))
liefs

Spannend hoor! Hoop dat je de borrel mag laten staan en de medicijnen niet op mag halen! Gefeliciteerd alvast met je ouders!

Liefs Renate

Spannend weer hoor, ik hoop zo op positief nieuws voor jullie! Dat zou dubbel feest zijn!! iig alvast van harte gefeliciteerd met je ouders en geniet van wat komen gaat, hopelijk in blijde verwachting!! :)
Lief trouwens ook van de buuf dat ze alles bewaard voor jullie!

Duim, duim, duim!! Fijne avond!!

Liefs Lynn

o spannend.. Hoop dat je de borrel mag laten staan zou wel super zijn.. En geen medicijnen. Dan kan je weekend helemaal niet meer stuk..

Bij moeten de rode duivels ook dit weekend komen,, hoop dat ze lekker weg blijven..

Succes! Nog 2 nachtjes...... Dan weet je meer. In ieder geval alvast gefeliciteerd met je ouders! X

Terug
Bovenaan