VRIJDAG OM 8.30 NAAR HET ZIEKENHUIS VOOR MIJN BORSTVERKLEINING

Zo vrijdag morgen is het zover ik krijg mijn borstverkleining.Dit is mijn 6e operatieve ingreep in twee jaar tijd en de eerste keer dat ik echt bloedje nerveus ben.Ik heb zelfs overwogen om het af te zeggen .Maar ik denk dat dat komt omdat we inmiddels de verantwoordelijkheid hebben voor onze zoon Dean.Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat ik ben   1.67 en heb maat f.Buiten de lichamelijke ongemakken vind ik het toch ook wel een probleem dat mannen me nooit in de ogen kijken maar bijna altijd in mijn decollete.1 ding weet ik zeker ik ga mijn mannen missen als ik in het ziekenhuis lig.
groetjes Chantal

Oh Chantal spannend hoor.Het is misschien wel effetjes eng,maar straks ben je er dolgelukkig mee.Laat je dan ook een voor en na foto zien?(Niet bloot hoor,hahaha)\
Nou meid veel succes en ik zal aan je denken vrijdag,hoe laat moet je?
Liefs Kitty en Tess

Hey!

Groot gelijk heb je hoor! Ik heb 10 jaat geleden mijn borsten laten verkleinen, en ik had het veel eerder moeten laten doen! Het is mij alles meegevallen! Het enige vervelende was het verwijderen van drains, maar ach, dat hoort erbij! Ik weet zeker dat je je geweldig voelt na die operatie, nog mooier dan je al bent waarschijnlijk!!

Kus, Marieke

Ik wens je alvast veel succes en een voorspoedig herstel! Je mannen gaan het wel eventjes redden zonder jou en krijgen straks een blije mama en partner terug!

Ellen m v Julian

Oh spannend zeg. Heel erg veel succes!!!. Bij mij staat het ook in de planning., maar op advies van de plastisch chirurg wacht ik tot we klaar zijn met kinderen. Ben heel benieuwd naar jou ervaring!! Sterkte morgen.

Gr. NAtasja mv Jamie

Blijft spannend als je het ziekenhuis in moet en dan ook nog je mannen moeten missen dat is ook heel vervelend, maar je weet waar je het voor doet en bent vast snel weer bij te terug thuis.
Veel sterkte, Laura mv Thom

Hee Chantal,
Het lijkt me inderdaad ook onmogelijk om zonder nervositeit die operatie in te gaan. Het is natuurlijk wel iets wat ze van je weghalen.
Maar als je zo je postuur beschrijft en je cup-maat dan schrik ik eerlijk gezegt oko wel een beetje. Ik kan me voorstellen dat je daat last van ondervindt.

Meis, hierbij een hart onder de riem: ik hoop dat de operatie voorspoedig mag verlopen en dat je gauw weer terug mag naar je mannetjes.
Heel veel sterkte!!!!
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan