vrijdag terugpaatsing!!!!

Hallo dames,

Daar ben ik weer eens, na een spannende tijd...............maar het was het allemaal waard!!! 2de paasdag een punctie gehad en er zijn 12 follikels geprikt, en vandaag hebben we het verlossende telefoontje uit zwolle gekregen dat er van de 12 follikels, 8 bruikbare eicellen waren geweest en daarvan zijn er 4 bevrucht!!!! Goed he???? Ik ben zo blij, want de vorige keer was het niet gelukt en kregen we geen terugplaatsing. Maar nu dus wel en wel op vrijdag a.s ..............ik vind het zo spannend. Er worden er 2 teruggeplaatst............Ik hoop toch zo verschrikkelijk veel dat het ons nu eens gaat lukken om een wondertje op de wereld te zetten. Ik heb nu nog last van de punctie, pijnlijke buik en een opgeblazen gevoel, ben wel benieuwt of ik hier nog last van krijg bij de terugplaatsing. Maar goed, dat hebben we er allemaal wel voor over.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en doorzettingsvermogen, want ik weet het............je krijgt het niet voor niets. Ik laat jullie weten of het een wonder wordt of niet.
Groetjes Pittty

Hé Pitty, super! Ik word vrijdag gebeld of er bevruchting heeft plaatsgevonden en zo ja, dan worden de 2 emmy's (als er 2 zijn) die middag nog teruggeplaatst, vind het allemaal erg spannend, te meer omdat ook bij ons bij de 1e IVF geen bevruchting had plaatsgevonden, dus hetzelfde verhaal denk ik.

Vrijdag de 13e wordt onze geluksdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat denk je daarvan?

Ik heb ook nog wel last hoor, ben vandaag vrij geweest en zit te denken om morgen weer aan de slag te gaan, maar ben nog vreselijk moe, ben jij weer aan het werk gegaan?

Succes vrijdag en tot horens,

Groetjes, Pleun

Hé Pitty, super! Ik word vrijdag gebeld of er bevruchting heeft plaatsgevonden en zo ja, dan worden de 2 emmy's (als er 2 zijn) die middag nog teruggeplaatst, vind het allemaal erg spannend, te meer omdat ook bij ons bij de 1e IVF geen bevruchting had plaatsgevonden, dus hetzelfde verhaal denk ik.

Vrijdag de 13e wordt onze geluksdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat denk je daarvan?

Ik heb ook nog wel last hoor, ben vandaag vrij geweest en zit te denken om morgen weer aan de slag te gaan, maar ben nog vreselijk moe, ben jij weer aan het werk gegaan?

Succes vrijdag en tot horens,

Groetjes, Pleun

Hoi Pitty

Ik ben blij  voor je met het mooie aantal bevruchte eitjes. Ga vandaag lekker naar de wachtbank en ik hoop dat ze blijven plakken in je buik.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan