vrijdag testen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Mijn NOD was afgelopen vrijdag, maar durf nog niet te testen. Heb nl een onregelmatige cyclus, en de vorige keer dat ik teste na mijn langste cyclus werd ik toch de volgende dag ongesteld. Ben nu dus al 2 dagen verder dan mijn langdte cyclus.....spannend!
Heb met manlief afgesproken om als er deze week niets gebeurt vrijdag te gaan testen, wordt dus een lange week, zucht....
Liefs Geetje

he meid!

jeetje wat een zelfbeheersing heb je daarvoor nodig!!

ik heb al heeel vaak getest, ben de tel kwijt. maar meestal de dag na het testen werd ik ook ongi

mijn cyclus varieerd van 32 tot 42 dagen maar op de een of andere manier heeft het ook met spanning te maken, je ziet een negatieve test, en je lichaam en geest ontspannen een beetje en je word ongi.
tenminste, das mijn verklaring haha.

maar hopen natuurlijk dat je vrijdag lekker kan testen en ie positief is!!!!!!!!

mega succes met wachten hoor. vind het knap!

groetjes esther

Oh spannend,

Zou het heel knap van je vinden als je het tot vrijdag volhoudt! Maar als je gewoon geen test in huis haalt en veel afleiding zoekt, dan red je het vast wel! Heel veel succes en hou ons op de hoogte!!!!

Groetjes

Hee Geetje, dat is spannend ja!
Tuurlijk hou jij het vol tot vrijdag. Als je te snel test heb je misschien niet genoeg HSG in je bloed en test je negatief en moet je toch ook weer wachten.....
Kun je beter in 1x goed testen! Succes meis!

Terug
Bovenaan