Vrijdag THL

Hoi Allemaal,
Ook hier wil ik even mijn zenuwen delen.
Aanstaande vrijdag heb ik een thl, dan gaan ze kijken of mijn eileiders wel doorgankelijk zijn. dit naar aanleiding van een bbz.
En ik ben echt ontzettend zenuwachtig, en bang dat het veel pijn doet en dat er een negatieve uitslag uitkomt..

Maar goed ik moet natuurlijk positief bliiven maar soms is dat moeilijk!
Dat moest ik even kwijt!

Groetjes Janneke

Hé Janneke,

hoe is het gegaan afgelopen vrijdag? Pijnlijk? En weet je ook de uitslag van het onderzoek al? Hoop dat alles goed is gegaan.

Groetjes,
Margrethe

Hoi Magrethe,

Als ik heel eerlijk moet zijn vond ik het echt heel erg pijn doen! De dingen waarvan ik verwachte ( en waarvan ze zeiden dat het zeer zou doen) deden geen pijn en andersom des te meer. Het duurde bijna een half uur en dat is toch lang vind ik.
Ik wil niemand bang maken die dit eventueel nog moet hoor, en ik weet ook dat sommige vrouwen het heel anders ervaren maar ik heb me heel ellendig gevoelt.

Gelukkig heb ik de dagen erna niet zoveel pijn gehad en ze waren in het ziekenhuis ontzettend lief en dat maakt veel goed!

Maar het goede nieuws is dat alles er heel goed uitzag! De vloeistof kwam door beide eileiders en ze zagen geen vreemde dingen!!
Vrijdag moet in naar de gyn en dan krijg ik de definitieve uitslag, maar waarschijnlijk krijg in te horen dat ze gaan afwachten!

Ik kan volgende week met een gerust hart op vakantie!

Lief dat je er naar informeert!

Groetjes Janneke

Hé Janneke,

mooi dat het er zo goed uit lijkt te zien. Dat geeft weer hoop! Ben benieuwd wat de gynaecoloog je vrijdag nog meer kan vertellen.
Oh, ik kan me zo voorstellen dat je je verschrikkelijk ongelukkig voelde tijdens het onderzoek. En dan te bedenken dat ik al bang ben voor een curettage (die ik hopelijk niet hoef te hebben...). Wel erg fijn dat je zo goed opgevangen bent.

Groetjes,
Margrethe

Nou, ik ben net terug uit het ziekenhuis voor de definitieve uitslag van de THL.
En zoals ze na het onderzoek al zeiden hebben ze geen verklevingen oid gezien en alles zag er goed uit!
Volgens hun heb ik een grote kans op een gewone zwangerschap.

Nu kan ik met een gerust hart lekker volgende week op vakantie!
En volgens mijn berekeningen heb ik ergens in mijn vakantie mijn eisprong

Groetjes Janneke

He Janneke,

GEWELDIG dat ze geen verklevingen gevonden hebben! Dat is gelukkig eens goed nieuws.
Een heel fijne (klus) vakantie  gewenst en ik hoop dat je snel gezond zwanger mag zijn.

groetjes,
Dion

He Janneke,

Ik ben heel blij voor je en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.   en dat je wens om zwanger te worden spoedig mag uitkomen.

Groetjes Saartje 06

Terug
Bovenaan