Vrijdag uiterlijk naar het ziekenhuis...

Dit werd mij afgelopen vrijdag meegedeeld. Mijn bloeddruk was onder over de 90 heengegaan en daar was mijn verloskundige hier het niet zo mee eens. Ik heb de laatste tijd ook steeds meer last van hoofdpijn. Héél merkwaardig, want ik heb standaard een bloeddruk met getallen onder van maximaal 65 en boven maximaal 110... Ach het is weer een doel om naar toe te leven. Al hoop ik dat het deze week toch wel spontaan gaat beginnen. Ik heb er alleen geen fudicie meer in. Alle harde buiken zijn dagelijks op een hand te tellen.

spannend! Houd het goed in de gaten, hoe je je voelt!
Ik mag morgen naar de gyn en dan komt de baby ook voor het weekend.
Wel bijzonder dat je bloeddruk nu op het eind nog zo stijgt. Ik heb meestal 125/75. En pas in het ziekenhuis 115/60 , dat was dus weer laag voor mijn doen.

het schijnt dat de bloeddruk op het einde van de zwangerschap altijd hoger is. Ik heb steeds dezelfde lage bloeddruk en vorige week was het hoger en dat scheen normaal te zijn! Ik heb al weken de hele dag door harde buiken en heb in de afgelopen 3 weken 3x een nacht met voorweeen achter de rug, maar nog steeds geen baby! maar ja, ik mag nog tot 30 april...........

Klopt als je bloeddruk opeens gaat stijgen geeft dat 'soms' aan dat de bevalling gaat beginnen, maar aangezien dat toch niet echt het geval is... Ik heb nog steeds een dikke buik, en ik nooit een hoge bloeddruk heb, nemen ze geen risico´s. Ikzelf denk 95 onder goed het is iets te hoog, maar om je daar nu meteen lam van te schrikken. Maar ik ben natuurlijk ook niet in Nederland en in Zweden laat je nu eenmaal niet het achterste van je tong zien, dus ik houd m'n gemak. En wellicht dat het gewoon uit zichzelf gaat beginnen. Ik heb namelijk écht geen zin in inleiden :(. Maar misschien dat mijn bloeddruk vrijdagochtend weer normaal is of dat meneer zich plotseling aandient. Ik hoop het zo!

Terug
Bovenaan