vrijdag.....

kom net bij de gyn vandaan, inwendig onderzoek gehad, ooooww sjezus wat deed dat zeer!!!! 1cm ontsluiting, helaas te weinig om de vliezen te breken.
komende vrijdag word ik ingeleid, ben dan 39+2 weken. ben heeeeel blij dat het einde in zicht is, ben nog steeds ziek en slapen kan ik niet meer dus ben er wel klaar mee.......

Spannend!!!! Heel veel succes vrijdag!
Ik heb vrijdag een extra echo, omdat de kleine nog niet ingedaald is, ik ben dan 39+5. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen..

jeetje nog ziek... ik lag gisteravond nog aan je te denken... of het al iets beter ging met je... nou hopen dat het einde inderdaad in zich is voor je... en dat je dan ook effe iets beter kan slapen... kom op he... succes

ja helaas nog steeds ziek, duurt nu al anderhalve week :( kwam gister bij de gyn en het eerste wat ik zei was, help mij!! omdat hij zelf mijn bevalling wil doen (hij heeft m'n zoon gehaald, me geopereerd aan een eug en kent me hele voorgeschiedenis) kan het pas vrijdag want dan heeft ie zelf dienst.

gelukkig heb ik aardig geslapen vannacht, en ik hoop nu ook dat ie blijft zitten tot vrijdag, maar heb erg last van krampen sinds gistermiddag na dat inwendige onderzoek dus ben benieuwd.

Jammer dat je pas vrijdag aan de bak mag, maar wellicht ben je dan wel ietsje beter, wat zul jij je beroerd voelen als ik de verhalen van de afgelopen dagen zo lees.... Maar spannend, vrijdag ben je misschien wel voor de tweede keer mama! Zet m op!

Terug
Bovenaan