vrije tijd

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ben wel benieuwd of jullie nog 'hobbies' hebben naast de zorg voor de kleintjes en (bijv. werken)
Ik ga vanaf morgen weer sporten (ik heb zo'n abbonement waarmee je onbeperkt kunt sporten bij Health City) verder kijk ik graag films thuis of in bios, dit forum regelmatig bezoeken,  sociale contacten beetje bijhouden (is wel wat minder geworden de laatste tijd)...........de dagen zijn ook zo snel voorbij en 'savonds ben ik meestal moe,

x Esther (Isis 29-11-06)

Nou, de vrije tijd is hier de laatste tijd wel een beetje ver te zoeken. Maar ik probeer 2 keer in de week te sporten; bodypump en body-combat.
Verder ben ik erg verslaafd aan dit forum.
Ik lees graag en dan het liefst van die dikke pillen.
En lopen met mijn hondje doe ik ook graag, daar kom ik echt van tot rust.
Sil

Hé Essie, ik wil ook nog even melden dat ik het erg fijn vind om te merken dat je weer zo positief in het leven staat.
Tenminste, dat lijk ik uit je reacties te lezen.
Fijn!
Sil

Leuk onderwerp Esther!!

Ik ben dol op lezen en aangezien ik naar mijn werk ga met de trein, kan ik gewoon lekker door blijven lezen. (Van alles trouwens, van thrillers, chick-lit tot echte hardcore literatuur. Ben een beetje een alles-lezer. Alleen fantasy, dat doe ik niet, maar wel weer Harry Potter).

En dan het rijtje bezigheden buitenshuis die wel te lijden hebben gehad onder de baby;
Bioscoop en dan vooral leuke kleine filmhuisfilms. Niet van dat arty-gedoe hoor, maar zo'n blockbuster hoeft van mij ook niet.
Concerten, uit eten, af en toe eens lekker wijntjes drinken in de kroeg.

Ik probeer wel regelmatig nog wat non-baby dingen te doen. Lekker uit eten met mijn vriend, borrelen met vriendinnen en dat soort zaken. Vind het wel belangrijk om mezelf niet helemaal te verliezen in het moederschap.

Groetjes, KT

Hey memmies!!

Ik werk zo'n 27 uurtjes in de week in mn eigen zaak!!!

x memke

ps: 27uur is ook echt genoeg!!!

Terug
Bovenaan