vrijen en borstvoeding

ik heb een dochtertje van 6 weken en ik geef borstvoeding, dit gaat super, maar mijn man en ik hebben ook wel weer de behoefte om te vrijen..
nou moet ik zeggen dat ik me dus niet echt sexy voel met die zoogcompressen in, maar anders lekken mijn borsten....
hoe doen andere moeders dit die borstvoeding geven?? misschien een stomme vraag, maar ik vraag het me echt af....

erg herkenbaar. Rond de 6 weken hebben wij het ook voor het eerst weer geprobeerd.
We hadden het wel zo'n beetje van te voren bedacht, dus ik had een normale bh aangedaan en geen zoogcompressen. En een tijdje na het vrijen heb ik gewoon mijn voedingsbh met compressen weer aangetrokken voor de nacht.

Nog een probleem van de borstvoeding... mijn borsten zijn of al gespannen van de melk en dan is het niet lekker als mijn man er aan zit of ze waren nog niet gespannen maar ik was bang dat ze door het aanraken toeschietreflex kregen (dat komt bij mij echt heel makkelijk) en daar heb ik ook geen zin in in het begin van de nacht. Overigens bleek dat reuze mee te vallen in de praktijk (Mirne is nu al weer 12 weken dus we hebben al wat ervaring ondertussen).

Barbara

ha ha lastig he die stomme lekkende dingen! Ik laat mijn voedings beha gewoon aan en doe er een sexy topje overheen! Vind mijn partner erg leuk. En wij negeren de melkfabriek gewoon tijdens het vrijen. Dat wil ik zelf zo hoor die borsten zijn nu even van het kleine mannetje haha.

succes en groetjes ingrid en Timon

hoi hoi,

Ik hou ook gewoon mijn voedingsbh aan die gaat toch uit hihi.
En moet eerlijk zeggen dat ik geen moment aan mijn borstvoedingtieten denk tijdens het vrijen dan zijn ze gewoon weer even mijn tieten. En daarna als die mooie (ahum) bh weer aan is zijn ze weer voor mijn   meisje.
succes!!

Wendy

HOI,

Mijn mannetje is net 3 weken oud, dus zelf ben ik er nog niet aan toe maar ik wilde even zeggen dat er ook hele mooie voedings bh's te koop zijn, met een kantje enzo.
Ik kreeg zelfs een complimentje van de vk in m'n kraamweek. Ik heb ze gekocht in een lingerie speciaalzaak.
Groetjes Son

Terug
Bovenaan