Vrijen in de eerste 3 maanden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou de eerste weken was ik te moe om er ook maar aan te denken, maar gister hebben we weer gevreeen.
Alleen ik was heel bang en dus ook gespannen, kon er niet echt van genieten zo.

Hoe denken jullie daar over? In de eerste 3 maanden is het toch wel een beetje eng he?
Waarschijnlijk zal het niet snel mis gaan want als het goed zit zit het goed, maar toch...

Ik weet niet meer hoe dat bij mijn eerste zwangerschap ging, volgens mij hebben we toen wel gewoon gevreeen in de eerste maanden.

Ik lees graag jullie reacties hierop.

Thanx groetjes Anna

Hoi Anna,
Zoals je zelf al aangeft, als het goed zit, is er niks aan het handje, en als er iets foutgaat, dan heeft dat toch echt een andere oorzaak. Tenzij je bloedingen hebt, is er geen enkel risico om lekker samen te genieten (bij bloedingen is er een infectiegevaar, maar dat vertelt de VK dan wel). Maar het zit natuurlijk wel lastig tussen je oren. Gewoon van je af proberen te zetten!

Veel plezier :)
Saskia

Hoi hoi,

Vrijen kan echt geen kwaad hoor meid. De hele zwangerschap door niet. En het kan niet misgaan met je zwangerschap door vrijen dus probeer dat maar lekker los te laten. Doe gewoon wat rustiger aan er mee als je het zelf een beetje eng vind. Maar je lichaam en kindje die kunnen er echt tegen. Een zwangerschap gaat niet mis door het vrijen, wees gerust.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan