Vrijen mijn vriend en ik verkeerd

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik lees op 9 maanden.com wanneer mijn vruchtbare periode is.
Ik klus dan paar dagen ervoor tijdens de vruchtbare dagen en nog wat dagen erna.
tot heden nog niet zwanger.
ik maak me zelf gek.
heb ik wel een eisprong kan ik wel zwanger raken.
ik word gewoon ongesteld 29,32,31 maar wat adviseren jullie.
ik heb in de 2 maand wat ovulatietesten gebruikt.
vaag streepje geen vaag ik werd er gek van ben halve wege maar gestopt.
Ik voel mijn eisprong ook niet.

ik hoor het wel van jullie.

gr yvon

hoi yvonne

ik ben lilian   [net ontdekt dat ik zwanger ben[gisteren]   en ik gebruikte ovulatietesten van sensitest!! en je moet gewoon smorgens je 2 plas gebruiken en dan doorgaan tot je een dubbele vette streep hebt!
dan weet je of je   een eisprong hebt!! en wanneer die is!!
soms heb je m op dag 10   en soms op 17 of nog later..je kan elke dag een heeel licht streepje hebben want dat hormoon wat de test meet zit altijd! in je urine!!
gewoon relax......en elke morgen 2e plas in bekertje.... en dan testen   en wachten   dan weet je ook wanneer je eispronng i...s   en als je t voor je eisprong doet of op de dag dan komt t goed!!!!!

wij deden t om de dag   vanaf dag10   en dan kan je m niet missen!! ik ben al 2x in de 4 maand zwnager geraakt!!

ik hoop dat t snel gaat lukken   succes!! x lilian[forumjunkies!]

ps   van sensietest heb je test paketten van 24 dipsticks + 3 zwangerschaptesten voor minder als 30,-
www.sensitest.nl

hoi Lilian,

Gefeliciteerd.
Ik heb ze matcare gebruikt.
ik mocht 4 uur lang niet plassen en 2 uur niet te veel drinken deed dus mijn test om 12 uur elke dag vanaf dag 10 geloof ik.
tot andehalve week.
elke dag negatief.
ik weet het gewoon niet mee.

bedankt.

gr yvon

Hoi Yvon,

het wil niet zeggen als je je eisprong niet kan vinden met de ovulatietesten dat je ook geen eisprong heb hoor!
ik heb zelf ook een paar maanden van die testen gebruikt (matcare en sensitest) en 1 x was die heel positief en de andere maanden ook maar een vaag streepje.
je zal de testen van clearblue kunnen proberen dat werkt met smileys,ze zijn wel duur maar dan heb je geen twijfel met de streepjes.
in welke ronde zit je nu?

xxx mier

ik zit nu in ronde 3
dus opzich kan ik er nog niet veel overzeggen.
ik heb een keer ovulatietesten gebruikt.geloof  een week lang.
en elke keer negatief.ik ben toen ermee gestopt maakte me zelf gek.
maar ga die wel eens gebruiken van clearblue.
welke ronden zit  jij.
ik moet er ook niet zoveel mee bezig zijn.

xxx yvon  

Hoi Yvon,

het is het proberen waard toch van de clearbluetesten,succes!

ik zit in ronde 12,ik ben van de week voor het eerst bij de gyn. geweest en ik had gelijk een inwendig onderzoek gehad,en er stond een eitje op springen dus weer flink geklust!
we hebben het weer op het goede moment gedaan net als voorgaande maanden dus maar weer afwachten,meer kunnen we toch niet doen.

xxx mier

Terug
Bovenaan