vrijen na weeenremmers

A

Anoniem

Guest
Beetje persoonlijke   vraag??????????
Heb vorige week in het ziekenhuis gelezen met 48 weeenremmers en longrijping voor de baby omdat de bevalling al in volle gang leek te beginnen.
Veel te vroeg, was toen 26 weken en 2 dagen.
Nu een dikke week verder 27 weken en 4 dagen en doe het nog wel rustig aan vragen WIJ ons af of we weer kunnen vrijen????????????????
Ik hoef over 2 weken pas weer voor controle dus misschien weten jullie of dit wel verstandig is of juist niet???????????

hoi

normaal zou dit geen probleem zijn,maar ik denk toch dat het niet zo verstandig is omdat vrijen ook weeen op kan wekken .en omdat dit bij jullie het geval was dat de weeen begonnen zou ik nog even wachten totdat je zeker weet dat het geen kwaad meer kan.ik weet dat het moeilijk zal zijn want je heb meestal zin in seks als het eiegenlijk niet gaat haha maar je moet het zelf weten natuurlijk succes ermee he gr wendy

Ik zou zeggen, bel je verloskundige even en leg het voor, dan heb je professioneel advies!
maar persoonlijk zou ik het niet doen!

Hoi,

Het is een heel bekend verhaal voor mij. Met mijn eerste zwangerschap (ben nu zwanger van de 2e) kwam ik met bijna 34 weken in het ziekenhuis terecht omdat de wee"en waren begonnen. We hadden 's ochtends sex gehad. Na een week aan het infuus te hebben gelegen en de 2 spuiten te hebben gehad mocht ik toch weer naar huis. Ruim een week later dachten we: ach, het kan geen kwaad want het gaat nu weer goed. Dus niet....'s nachts braken de vliezen en vervolgens een wee'enstroom. Gevolg...ons kindje werd 6 uurtjes erna geboren met 36 weken.
Ik zeg niet dat het bij jou ook zo zou verlopen maar wij kijken daar toch wel mee uit deze zwangerschap. Want wil het toch zo lang mogelijk bij me in mijn buikje houden.

Mams79

Terug
Bovenaan