vrijen pijnlijk??

Hoi meiden

Even een rare vraag
Toen jesse ongeveer een week of 4/5 oud was hebben mijn vriend en ik weer voor t eerst gevreen, dat ging toen best goed
Deed geen pijn oid, was ook niet droog
Daarna heb ik een hele periode gehad vol met stres en had ik totaal geen zin in sex
Vorige week kwam opeens de zin terug en heb ik het ook echt leuk gemaakt
Ik had kaarsjes aan gestoken in de douche (onze favoriete sexplek haha)
Een lekker rustig muziekje opgezet en de kids waren uit logeren, alleen Jesse was er
Hij lag vredig te slapen en word vrijwel savonds nooit voor 23uur wakker
We waren helemaal in de stemming, en toen hij mij wilde penetreren kreeg ik een geweldige pijnscheut
ik dacht eerst nog van dat het wel minder zou worden en liet mijn vriend doorgaan
Maar de pijn werd alleen maar erger en we zijn toen gestopt
Na deze poging heb ik totaal geen zin meer in sex en ben bang voor de pijn
Ik vind het heel raar dat het nu zoveel pijn deed en de vorige keer niet
Terwijl je t juist andersom zou verwachten
Wie herkent dit of heeft tips

Groetjes Xennah

Hoi Xennah,

Ik herken het hoor! Afgelopen week had ik ook ineens weer pijn. Hiervoor wel soms pijn waar ik gehecht was, het littekenweefsel en zo, maar verder ging het wel. Maar deze week dus ineens pijn in m'n buik. Het voelde als mijn baarmoeder of zo en het was helemaal niet fijn. In een andere houding ging het wel, maar ik kon er al niet echt meer van genieten.

Ik moet zeggen dat ik er uberhaupt nog niet zo heel erg van kan genieten. Ik wil eigenlijk alles snel, snel, omdat ik bang ben dat Lotte wakker wordt en ons 'stoort'. En ook het gevoel is toch niet  zoals daarvoor. Ik denk dat dat ook voor een groot deel komt doordat ik er met m'n hoofd niet helemaal bij ben. Ik ga er van uit dat het allemaal wel weer goed komt. Voor ons is het morgen 'nog maar'  11 weken geleden dat ik ben bevallen.

Groetjes, Marisa

Dankja Marisa

Het steld mij wel enigzins gerust
Ik heb dit bij de andere kindetren helemaal niet gehad
Maar moet ook zeggen dat ik bij de andere kinderen zo slecht in mijn vel zat dat we pas na een jaar en de 2e keer helemaal geen sex hadden na de zwangerschap
2.5 jaar na de geboorte van de tweeling ben ik gescheiden en we hebben tot die tijd geen sex gehad
Mijn huidige vriend was de 1e na de bevalling van mijn tweeling
Toch eigenlijk best grappig
Deze keer voelde het totaal anders en was de zin er al best snel weer
Maar nu door deze pijn weer op een heel laag pitje
Hopenlijk gaat t snel weer beter

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan