vrijen tijdens de zwangerschap?

Hallo,

Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Ik vindt het van de ene kant een beetje een eng idee, de eerste weekjes zeg maar. Bang dat het daardoor toch fout gaat. En ben benieuwd naar jullie ervaringen?

Groetjes
 
Hey miracle123

Gefeliciteerd met je kleine wondertje in je buik :)
Ik begrijp je angst, inmiddels ben ik precies 16 dagen geleden bevallen, maar ik heb 4,5 jr erover gedaan om überhaupt zwanger te worden.
Je kunt je dan ook voorstellen dat ik dezelfde angst had die jij nu ervaart.
Toch kan ik je geruststellen... ik heb me overgegeven aan het vrijen met mijn man en zolang je allebei goed afspreekt hoe of wat is het zelfs prettig. Later in de zwangerschap zit je buik in de weg en ervaarde ik pijn van 'binnen' tijdens het vrijen. Dus probeer nu te genieten, maar wel zoals jij het graag wil dat moet vast goedkomen!

Succes :)

Gr. Annemarie
 
@annemarie33
Bedankt voor je reactie!
Zoo dat is een hele tijd. Gefeliciteerd!!
Ja het blijft een raar idee, maar ik denk dat dat zeker blijft tot na de 1ste echo 1 april.

Dankje

Groetjes
 
Hoi Miracle123!

Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik heb nagevraagd bij mijn gynaecoloog en die zei dat het echt echt geen enkele kwaad kan!! De baarmoeder met het vruchtje zit echt heel ver weg. Daar moet je echt op vertrouwen en als je het een gek idee vindt dan raad ik aan er niet teveel aan te denken, en ook even niet over te hebben met z'n tweeën. Geniet van elkaar en dat je van elkaar houdt!
 
Hoi @temmy1980

Bedankt voor je reactie,
Ja het gaat opzich wel nu maar ben inmmidels ook al 6.5 weken ;)
Denk dat ik na de echo van volgende week echt rust heb haha
 
Terug
Bovenaan