vrijen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb een vraagje.Wat is een goed standje als het om de daad gaat. Klinkt een beetje raar maar als ik bovenop zit en mijn man klaarkomt dan loopt het sperma er zo weer uit. ben bang dat er haast niks in blijft zitten. Ook bij het plassen na die tijd komt er wat mee. Is dit raar wat ik denk, of hebben jullie dit ook wel eens?

groetjes ans 24

Om zwanger te raken van Daan moest mijn mannetej altijd bovenop en na de daad een kussen onder mijn bips  schuiven. En zo bleef ik dan een half uurtje liggen.
Nu zijn wij bezig voor de 2e  vrijen wij gewoon  zoals wij zin hebben  dus ook weleens bovenop.  Er  gaat nu geen kussen meer onder de bips maar blijf wel een poosje op mijn rus liggen.
Overgins in dit onze derde ronde en heb ik vandaag mijn nod maar nog niks te bekennen.

Susses met zwanger worden.

Groeten Saskia  

heey..

Ik heb zelf ook het idee dat er nix achter blijft zeg maar.. wat ik doe, de vrouw onder en leg dan  een handdoek opgevouwen onder je kont, en erna ff 5 of 10 min. blijven liggen en dan  kan je evt. je bekken zo kantelen dat je  kont een beetje omhoog komt.. en wat je ook kan doen, als  dat lukt is alles  'samenknijpen' zeg maar...  en ff  20 min. wachten met  plassen... En dan blijft het zitten als  ut goed is!      Succes!!! Liefs.

hoi hoi

wat ik ook gelezen heb is,dat je zelf op je knieen gaat en je man achter jou(op zn hondjes zeg maar )!!!
als je man klaar is gekomen ga je op je rug liggen met je kontje omhoog,door middel van een kussen of zo...maar niet direkt gaan plassen hoor!!!!

succes!!!!

xxtam80 (ronde 11,1stekindje)

Wat iets minder charmant is, maar wat ik ook heb gelezen en ook regelmatig toepas is...zoals mn voorganger al zei: op zn hondjes..maar ipv dan omdraaien en bips omhoog, gewoon ff je hoofd naar beneden blijven houden en je bips de lucht in, haha..Ziet er nietuit, maar op deze manier loopt t ook dieper je vagina dus...wat mij betreft ook n idee??!!!! En t went vanzelf...

Nou meer dan al deze intieme tips kan ik je niet geven!! Hihi
Wat een kennis hebben wij toch allemaal bij elkaar he?

Beetje fantasie erbij
toepasselijker kon ik niet vinden

Succes!
Liefs Linnepinnie

Hoi dames,
Grappig om te lezen dat jullie daar aan denken!! Ik vind het wel leuk maar moet zeggen
dat ik daar dus niet bij stil sta. Dom misschien???
Maar toen ik zwanger ben geworden van Quinten heb ik ook niets bijzonders gedaan.
En ik moet altijd plassen na de sex. Mijn vriend valt bijna in slaap en ik zit dan op de
wc.... Met mijn zoontje was ik binnen 3 maanden zwanger.
Dus of het echt iets uitmaakt? Er blijft echt genoeg binnen om zwanger van te worden.
Ik heb zelf vage hoop dat het deze keer raak is. Voel me gewoon anders dan anders
en ach ik wil mezelf ook niet gek maken. Niet gekker dan ik al ben.
In ieder geval, zo leer ik nog eens wat en laten we allemaal maar lekker doorklussen.
Liefs Melanie 2e kindje, ronde 3 NOD 7 juni.

jullie zijn grappig!!!!

Maar inderdaad ik heb ook gelezen dat op z'n hondjes het best is om zwanger te worden. Ik ga niet met mijn kont omhoog liggen, maar blijf wel een paar minuten gewoon op bed liggen met een doekje er tegenaan ofzo.

Succes meiden!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan