vrijen

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik heb misschien een rare vraag maar wat is het beste standje wat je kunt doen om meer kans te maken om zwanger te worden.

groetjes inge

ja dat vraag ik me soms ook wel eens af.
Wel stoer dat je het durft te vragen.
Ik kan je niet echt verder helpen. Wel heb ik gehoord dat het goed is om na het klussen even met je benen omhoog te gaan liggen. Misschien is het wel een fabeltje hoor dat weet ik ook niet.
Groetjes
Bloem

Hoihoi,
Je kunt misschien ook kijken op www.zwangerschapspagina.nl
Het kopje we vrijen al jaren verkeerd is ook interessant, maar heeft niks met standjes te maken

Hoi

Ik heb eens ergens gelezen dat je het beste of jij onderop met je benen omhoog of op z'n hondjes maar wel met je hoofd naar beneden. Dan kan hij 't verste in je komen. En dan even blijven liggen ja dat er niet alles ineens uitloopt
Ik hoop dat je er iets aan hebt. J emoet maar net geluk hebben denk ik
groetjes mo

hihi leuke vraag. Nou ik ben 2x zwanger geweest maar met welk standje dit nou was....GEEN idee haha.
Misschien dat 't helpt met de billen omhoog, maar weet wel dat ik dit dus beide keren niet heb gedaan en wel zwanger was dus.
Succes!

x mamaloe

misschien heeeel erg raar dat ik dit weet, maar ja, het was bij allebei de zwangerschappen in 1 keer raak.... Het waren twee heel verschillende standjes en geen van beiden met de billen omhoog of zo... dus ik weet niet hoor...

Hoi Inge

Ook wij kunnen er weer tegenaan met een nieuwe cyclus en ik heb gelezen dat je na het vrijen het beste even (20 minuten ofzo) kan blijven liggen met je bekken omhoog,
dus gooi ik er een kussen onder hihi
Tja het is nu al alles voor het kind he! hihi!

Veel plezier met klussen!

Liefs jessy

Terug
Bovenaan