Vrijen

Hallo iedereen...

Ik ben nu 22 weken zwanger en voel me er heerlijk bij maar ik zit wel met 1 probleem.....Ik heb de laatste tijd totaal geen zin meer in vrijen met mijn man. Ik weet dat je de 1e 3 mnd. er niet zo een behoefte aan heb maar dat is nu wel weer een tijd geleden. Als we eenmaal bezig zijn krijg ik wel weer zin maar het duurt heel lang voordat ik op gang moet komen. Ben ik de enige die dit heeft of is dit heel normaal. Zit er wel heel erg mee.

Groetjes een trotse (aanstaande)moeder!
 
Je bent niet de enige. Bj mij verschilt het per keer maar ik ben voor mijn seksleven ben ik blij als ik niet meer zwanger ben want dat was een stuk leuker
 
Heb ik ook hoor. Gelukkig snapt mijn man het wel, hij vindt het zelf ook soms een beetje een eng idee (al is dat niet nodig, maar toch). Komt hopelijk straks allemaal weer goed. Alhoewel: de eerste maanden na de bevalling zal je kop er ook wel niet zo naar staan. Is het niet door je lichaam, dan is het wel door het slaaptekort!
 
ik heb ook geen zin in en mijn man staat achter me.
wij hebben het al van af het begin niet meer gedaan en nu ik overtijd ben hebben we het twee keer gedaan voor de weeen zeggen ze
nauw geen wee te bekennen en fijn was het echt niet.
dus wij doen het niet meer alleen als het weer kan en we er allebei weer zin in hebben.
je bent echt niet de enige zoals je ziet.
 
Ik heb de laatste tijd ook geen zin meer om te vrijen. op de een of andere manier voelt het anders nu ik zwanger ben. Mijn vriend heeft trouwens ook niet zoveel zin meer sinds ik zwanger ben. Hij is bang dat ie het kind bezeert.
 
We hebben 2 keer gevreeen sinds ik zwanger ben en beide keren had ik de hele dag erna kramp in mijn buik. Behalve dat ik niet zo'n zin heb, durf ik zelf niet meer zo goed omdat ik geen zin heb in die kramp...

kiki
 
Ook bij ons is het de afgelopen 20 weken maar 2 keer gebeurt waarvan de eerste keer hele vroeg en dat was best eng en de laatste keer idd last van mijn buik, echt aangenaam vond ik het dus niet.

Liefs Sas
 
Terug
Bovenaan