vrijen

Nee hoor kan geen kwaad.
Misschien voor haar gevoel wel. Ik wilde de eerste 3 maanden amper sex, was als de dood dat het dan mis zou gaan ! Na die tijd kreeg ik meer zin als normaal :) !
 
Nee, kan geen kwaad! De baarmoedermond is hermetisch afgesloten en de baby merkt er niets van! Ik zou zeggen: geniet ervan, vooral nu die buik nog niet in de weg zit :)

En misschien heeft ze nu niet veel behoefte (veel vrouwen hebben de eerste drie maanden geen behoefte, de middelste drie maanden meer behoefte dan normaal en de laatste drie maanden weer minder behoefte), het is denk ik al fijn als ze merkt dat je haar nog steeds net zo aantrekkelijk vindt als altijd!
 
Absoluut niet! Het is zelfs zo dat heel veel vrouwen juist meer willen vrijen. Alles is beter doorbloed en gevoeliger en kan dus heerlijk zijn om juist dan te vrijen. Vraag je vrouw wat ze wil want ik weet uit eigen ervaring dat ik lekker veel wilde vrijen en dat ik ook niet zo voorzichtig benaderd wilde worden. Ik vrijde met veel plezier tot een uur voordat de bevalling inzette. (Na de bevalling is een ander verhaal).
Veel plezier toegewenst
 
Vrij alsjeblieft met haar! vanaf het moment dat ik zwanger ben heeft mijn man moeite met mij te vrijen terwijl ik juist super veel zin heb.

Ik behelp mezelf nu al 8 maanden, is niet zoo verschrikkelijk, maar als je je sexuele relatie lekker voort kan zetten maak daar dan gebruik van zou ik zeggen. Geen sex is helemaal niet leuk.
 
Hai a.s papa,

Tuurlijk kan vrijen gewoon, en kan het ook veel fijner zijn als voor heen. Wat hier boven staat van vreemd gaan vind ik een belachelijk reactie, want je vrouw heeft je juist nu erg hard nodig daar zij zich misschien nu ook wat onzeker kan gaan voelen door dat haar lichaam zo aan het veranderen is,
maar zolang het voor jullie allebei nog prettig is zou ik zeggen gewoon lekker genieten van elkaar.

groetjes van een inmiddels al 12 weken oude mama
 
Terug
Bovenaan