vrijgezellenfeest

hebv andaag een vrijgezellenfeest van mijn vriendin breng de kids naar mijnmoeder want mijn man heeft ook vrijgezellenfeest. hoop alleen dat het vanavond goed zal gaan want is nog nooit savonds bij iemand anders geweest, zie er eigenlijk wel tegenop.

Ooh wat gezellig maak er wat van joh.....
Maar ik kan je gevoel voor vanavond wel voorstellen ik moet daar ook echt nog niet aan denken haha.
Maar het is bij je eigen moeder dus dat scheelt denk ik wel.......
Maar veel plezier geniet ervan..

Liefs louise

Hoi Lorena,Leuk voor jou ff uit!
Is een zuid-Amerikaanse stel-feestje?dan zal super reuk woorden jijiji mag ik mee?
ajajajja
Jou kinderen zitten bij jou moeder dus ik goede handen oma`s zijn super voorzichtig en verwennen de kleindtjes heel doed :)
Veel plezier

Hee meid!

Wij hebben Gideon ook voor het eerst te slapen bij opa en oma dit weekend en ik weet precies hoe je je voelt :-(
Vanavond hebben wij ook een feestje en morgen en maandag is gepland om een nieuw dak op de garage te plaatsen.

Je weet dat ie in goede handen is, maar ik vind het toch maar akelig stil in huis....

xxx

feestje was super hebben hard gelachen zeg we waren naar erotisch dineren gegaan vond allen de playboy die wij haden lelijk en hij deed niet zoveel als de andere maar wel grappig en mijn vriendin hadden we als non verkleed, dus hele grappige fotos een non met een *** in haar mond. kwam thuis en reusje sliep al heeft zelfs tot kwart voor 8 vanochtend doorgeslapen maar ja hij had ook 4 flessen van 180 op en 1 van 40, de veelvraat en dat in een tijdbestek van 2 tot 23 uur en om 2 uur had hij al gegeten had inprincipe maar 2 gehoeven maar ja oma verwent hem dus met eten

Terug
Bovenaan