vrijgezellenfeestje

A

Anoniem

Guest
morgen een vrijgezellenfeestje van een vriendin van mij. Heb er zo'n zin in. eerst met de mannen samen lunchen bij het aanstaande bruidspaar, dan met z'n allen met de bus naar het centrum van Utrecht, de dames gaan dan waterfietsen en een bruidstaart maken. Heb ik echt zin in, zo'n mooie met van dat marsepein.
's avonds lekker tapas eten en stappen. is al lang geleden stappen, dus ik ga helemaal los haha

groetjes daan

YOU GO GIRL!!!!
Helemaal geweldig zo'n leuke dag in het vooruitzicht. Geniet er maar lekker van en drink er 1 voor mij.

O, heerlijk zo'n dagje, klinkt erg leuk! Even ouderwets los gaan!

Ben net bezig geweest met de organisatie van het vrijgezellenfeest voor vrienden van ons. Wij gaan op de Solex! Lijkt me gaaf!

Geniet ervan.

X Linda

Hoi Daan,

en.. en.. en.. heb je het leuk gehad? En nu met een kater in bed of valt het wel mee? Ben erg benieuwd naar je dag

groetjes Linda

hoi hoi
De dag was echt super, alleen wel jammer dat we eigenlijk de volgorde verkeerd hadden. Overdag hebben we 1 drankje op het terras kunnen drinken, maar goed. taarten maken van super en het waterfietsen echt lachen.
Wel jammer dat de avond ene beteje tam was en de bruid ook. Maar goed het was gezellig en zij heeft echt genoten en dat is toch het belangrijkste.
Wij hebben het trouwens niet zo gezellig gehad als de mannen, die hadden het wel heeeeeeeeeeel gezellig.
Ik zal straks nog even een foto van mijn kunstwerk plaatsen.

groetjes daan

Is wel verslavend denk ik, taarten maken.
Heb de rest van de marsepein mooi meegenomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar weggooien was ook zonde vond ik. Misschien ga ik wel lekker met Vera 'kleien'
ik weet wel volgend jaar voor Vera's verjaardga maak ik ook zo'n taart.
groetjes daan

Hoi Daan

Leuk dat je zo'n goede dag hebt gehad. Jammer dat het allemaal een beetje tam was maar gelukkig was het toch gezellig. En de taart is echt leuk geworden. ik heb al van meerdere mensen op het forum begrepen dat het zo verslavend is.

groetjes Linda, mv Marissa over 6 dagen 1

Wat leuk dat taarten maken!! Waar in utrecht heb je dat gedaan?? Ik woon ook in die omgeving namelijk en het lijkt me zo leuk om te doen!

gr.Ing

Terug
Bovenaan