Vroeg een flinke zwangerschapsbuik!

<p>Ik ben nu 5 weken van de vierde  zwanger, maar mijn buik is zo gegroeid dat mensen al vragen of ik zwanger ben! Nu heb ik normaal ook een zeer platte buik, waardoor het al snel opvalt. Wat is de ervaring van andere moeders na meerdere zwangerschappen? En mss dan toch een tweeling? </p>
 
Hoihoi 
Ik ben Stephanie en zwanger van ons 3e kindje.
Nu bijna 6 weken zwanger maar ook dat probleem :( baal enorm want we willen het nog lang geheim houden.
Ik heb ook nog de pech dat ik in dit jaar 20 kilo zelfs iets meer ben afgevallen en dat al opviel voor velen ook bij mij in de klas. Dus hier gaan vragen over komen na de zomervakantie xD
Hoe verbergen jullie je buikje ? Of vinden jullie het niet erg als ze het nu al weten dat je zwanger bent?
 
Ik ben nu 27 weken zwanger van ons eerste kindje en ondanks dat het mijn 1e zwangerschap is had ik ook al kei vroeg een flinke buik. Sinds week 8 konden wij het niet meer geheim houden omdat het duidelijk te zien was. Al va af week 12 krijg ik de vraag of ik zeker weet dat het geen tweeling is. 
Het is er toch echt maar 1! Nu dus 27 en onbekende mensen zeggen steeds: zo jij staat op knappen! Terwijl ik nog 3 maanden moet.. 
 
Terug
Bovenaan