Vroeg kan dat??

A

Anoniem

Guest
Ik ben de 20e ongi geworden dus vandaag voor het eerst niet meer. Heb ik vandaag ineens helder slijm dit kan toch niet de eisprong zijn mijn eitje komt toch pas tussen 1 en 5 okt. (volgens de boekjes)

Wie heeft dit ook wel eens??
Of is dit naweeen van de ongi??
Of gewoon vloed??

Hoi Beppie!!

Even een tip:
Maak jezelf niet zo gek...is moeilijk ik weet het...maar probeer het!!

Succes,Swinnie

he hey

ik sluit mij   volledig bij swinnie aan! je maakt jezelf gek!!! je ei is meestal pas rond de 14e dag!! zag dat je net ook op de klusbus chat was! vond je het niet leuk

Beppie,

Ik denk toch dat je je teveel met dat slijm en zwanger worden bezig houd.
Als je je echt zorgen maakt over dat slijm kun je beter even naar de huisarts gaan.
Je maakt jezelf er helemaal gek mee, zonde toch.

Succs!

Groeten, Nadine.

Ja jullie hebben waarschijnlijk gelijk. Maar ik hou me meer met het slijm bezig en anderen doen aan ovulatietesten. Ik was gewoon benieuwd heb inmiddels op babybrabbel wel al gelezen dat het wel kan.

Maar goed ik ga proberen me er toch iets minder mee bezig te zijn. Waarschijnlijk ben ik er wel iets te veel mee bezig. Ik trek me wel even terug. Lees mee maar verder even neit denk ik.

Tot later

Ik weet dat het erg moeilijk is om er niet mee bezig te zijn hoor en snap het wel wat je bedoelt. Ik lees veel en reageer neit zovaak. Maar het zou jammer zijn dat je niet meer reageerde want ik lees je stukjes graag. Ik zit wel zo;n beetje met dezelfde klachten als jij dus vandaar.

Probeer af en toe maar te reageren of wanneer je klusweeek begint bijvoorbeeld.

Zou jammer zijn

nou ja het zal kunnen maar je lichaam is net schoongemaakt en als je een normale cyclus hebt moet je dus echt even wachten!!! en als je elk pijntje enz gaat analyseren ben je toch niet echt slim bezig!! maar was je net ook op de klusbus chat??

Terug
Bovenaan