Vroeg mijn bed al uit en straks foto's maken van buik

Hoi allemaal

Wat een nacht zeg. Ben zo onrustig en kan gewoon mijn draai niet vinden. Ook een rare buik. Doet geen pijn ofzo, maar prettig is wat anders.
Sinds zaterdag is onze man volgens mij in zijn juiste positie gaan liggen. HIj lag al steeds met hoofd naar beneden, maar met zijn rug naar de zijkant. Nu ligt hij naar voren. Wat een vol gevoel geeft. Ook sinds die tijd, rare buiken.
Was er om 6.00 uur echt klaar mee, nu maar een koppie thee en zo even lekker douche.
Straks gaan we voor een fotoshoot van mijn buik. Wordt meteen een foto gemaakt voor de babykaartje.
Ben zo benieuwd hoe het gaat worden. Heb helemaal geen mooie buik, hele buik is kapot, noem het maar een tijgerprint, is het nog een beetje positief.
Dus hoop dat ze een beetje kan fotoshoppen.

Nou heel verhaal weer, allemaal succes weer

x yvonne

Leuk Yvonne! Wij hebben zaterdag de fotoshoot en ook hier een tijgerprintje op de buik. Gelukkig kan ik zelf ook photoshoppen als de fotograve er niets van bakt ;)
Wel vervelend dat je zo'n rot nacht achter de rug hebt. Ik word nu alleen wat vaker wakker om naar de wc te gaan, maar verder lig ik nog altijd als een blok te slapen.

Hier zijn de nachten ook hard minder aan het worden. Gisteren van 2 tot 4 wakker gelegen en vannacht elk uur wakker en niet weer kunnen slapen. Als mijn dochter vanmiddag naar de psz is dan ga ik even heerlijk mn bedje in denk ik haha!

Mar leuk meid! En ze kunnen vast wel fotoshoppen, je bent vast niet de enige met een tijgerprintje! Veel plezier meid en rustig aandoen!!

Liefs ciomama

tijgerprintje hihihi

hier alleen een riem van tijgerprintje, de huid bij mijn navel, de rest was al voorgerekt door mijn vet

je kleine heeft dan wel timing he, draaien net voor de shoot.

de nachten zjin afschuwelijk, overdag slaap ik ook veel, er is altijd wel wat waar je last van hebt

heel veel plezier met de fotoshoot, wat ontzettend leuk

groetjes sabine

Ik heb over 3 weken een fotoshoot. Tot nu toe nog geen tijgervelletje op m'n buik (wel op m'n borsten) hopelijk blijft het hierbij, maar wie zal het zeggen.

Veel plezier vandaag, het is zoieso leuk voor later. En ze kunnen het vast wel weg shoppen. Dat is tegenwoordig niet meer zo moeilijk.

X

Mijn buik veranderd ook. Maar goed kleine is ingedaald dus dat is hier dan ook niet zo gek. Heb verder ook weinig last van mijn buik alleen in de avond dan doet de onderkant van mijn gewoon zeer maar dat hoort erbij. Ik slaap wel beroerd, normaal slaap ik zo weer als ik even naar de wc ben geweest maar nu lig ik een poos wakker bah.

xx

ik herken je wel met raar gevoel hele volle buik. die v mij zit met het hoofd omhoog en met rug aan de voorkant vreselijk! ligt voor geen meter.. krijg het ook elke keer benauwd..

maar een tijgerprint is hier erg bekend.. haha zou voor de gein is een foto er van moeten maken en hier opzetten.. man zie er niet uit

Terug
Bovenaan