vroeg op

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames,
Damiëlle is de laatste paar dagen steeds zo vroeg wakker. We zijn altijd erg verwend want meestal werd ze pas rond 9:00u wakker en soms zelfs 10:00u. Dus dan is 5:45u erg vroeg. Vanochtend werd ze eerst om 4:00u wakker, toen heb ik er nog in slaap weten te wiegen maar nu had ze echt geen zin meer.
Mijn vriend wordt dan steeds boos (die ligt echt te vloeken als ze gaat huilen), dan denk ik, man doe normaal, ten eerste ga ik er altijd uit dus hij kan gewoon blijven liggen en bovendien kan ze er toch ook niks aan doen dat ze zo vroeg wakker wordt, tuurlijk ben ook niet echt blij maar zal dat echt niet af reageren op mn dochter.
Zijn er nog meer vroege vogels?

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

HIer is het al 3 weken 5 uur -  half 6 sochtends. Dus voel met je mee. Zal het dan toch een fase zijn?

X Saskia

Pff Sonja,

Das wel even een stapje terug dan! Zeker als het soms 10:00 was!
Birgit slaapt soms uit, en dan is het echt MAX 0715! Ik ben dus wel wat gewend.. over het algemeen is het hier half 6/ 6 uur... pff ik zit er gewoon op te wachten dat t later wordt. Ook wordt ze 's nachts ook 1x wakker, en als dat rond 5 uur is dan is het afwachten of ze nog even een tukje gaat doen... Ik leg haar wel altijd terug in bed, en dan wordt het vanzelf wel stil! Echt huilen doet ze niet erg lang.

Ik hoop voor je dat het even een periode is, goed van je dat je je er niet te druk om maakt, t arme prul kan er idd niets aan doen~!

Evelien

Ik ben ook niet echt blij als eline weer van die vroeg wakker buien heeft. Laatste dagen gaat het weer goed en word ze pas om 7.30 wakker, maar vaak is ze al rond 6 uur wakker, das wel errug vroeg. Maar ja, mopperen heeft weinig zin, daar gaat ze niet meer van slapen. Maar je bent niet de enige....

Fijn he.... Feline wordt weer bijna elke nacht wakker (tussen 12 en 3 en dan voor een uur of langer) en dan krijst ze echt. Ik droomde vroeger heel veel en zij denk ook.
Vannacht weer bij ons gelegen van 12 tot 3 en daarna weer in eigen bedje.
En vanmorgen om 8 uur wakker. Als ze wel in een keer doorslaapt dan is ze tussen 6 en 7 wakker. Uitslapen heeft ze nog nooit van gehoord.

groetjes Maris

Hoi dames,

Ik heb het ook met Jesse gehad, ineens weer vroeg wakker en 's nachts ook een enkele keer, maar bij ons was het de 20 maanden sprong....die komt niet meer voor in het boek, maar dat is ook de periode dat de spraakontwikkeling komt. Na 3 hele irritante nachten (en ook een scheldende man...) was het weer over. Wij hebben Jesse weer gewoon laten gillen. En wij hebben hem geleerd, dat als wij niet in zijn kamer komen hij er ook niet uit kan....dus hij blijft rustig een uur kleppen en spelen. Het was even en kwestie van volhouden!! En nu spreekt meneer ineens met hele zinnen! En hij slaapt weer normaal...alleen als het heel koud is in zijn kamer wil hij nog weleens eerder wakker worden!

Even volhouden het komt weer goed!

Groetjes
Angel

Hoi,
nou durf het bijna niet te zeggen maar het gaat alweer 2 dagen heel goed. Gisteren werd ze om 09:00u wakker en vanochtend moest ik haar wakker maken om 10:30u!
Achja we bekijken het maar met de dag, maar vind het toch wel prettig om te lezen dat er nog meer vroege vogels zijn (of is dat gemeen )

groetjes van Sonja

Ja Sonja, je bent wel een beetje verwend hoor!!!

Jennifer komt elke dag al zo lang ik me kan herinneren tussen 6 en 7 uur. En dan meestal dichterbij de 6 dan bij de 7. Of soms voor zessen  maar dan negeer ik haar of ik spreek haar "streng" toe..
Na 6 uur mag ze bij ons in bed liggen en na half 7 mag de tv aan, anders moet ik er ook uit. En op zaterdag en zondag vinden we het wel gezellig om nog ff te blijven liggen, dan gaan we er zo rond half 8 pas uit (ook op zondag dus!!!!)

Hoe laat gaat jouw dochter naar bed Sonja, als ze om half 11 's ochtends gewekt moet worden!!!!
Jennifer slaapt tussen 7 en half 8 's avonds.

Je begrijpt ik lig er 's avonds ook op een redelijke tijd in anders hou ik het niet vol hoor!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan