vroeg testen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

aangezien ik een beetje ongeduldig en heb ik een vraagje. Wie van jullie heeft er ervaring mee om vroeg te testen?

Ik heb dit weekend mijn NOD maar het lijkt me leuk om morgenochtend te testen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de dag na mijn NOD getest en die test was binnen een seconde dik positief. Misschien had ik een paar dagen ervoor ook al een positieve test kunnen hebben.
Nu lees ik wel eens dat anderen al eerder dan hun NOD testen. Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes mama van jesse

Sja, wat is ervaring.........?
Ik heb weleens vroeg getest maar ben nog nooit zwanger geweest.....
Ik lees hier wel veel dat het kan hoor, dus ik zou het gewoon doen als ik jou was...
Veel succes!!!

Liefs Annet

Hoi Dropke!

Ik denk dat je net geluk moet hebben, wat hormonen betreft. Bij mijn eerste kindje was de test na bijna twee weken na mijn NOD pas positief. Nu ben ik zwanger van de tweede en had ik twee dagen voor mijn NOD al een vette tweede streep. Je moet het er misschien maar op wagen, misschien weet je dan wat meer en anders later nog maar testen.

Groetjes moeder van elin

hallo.

ik ben 10 dagen overtijd heb al een test gedaan negatief.
Nu 4 dagen later weer een test gekocht maar ik durf niet.
Ben bang dat het weer negatief is.Voel me verder raar,heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden,en zere borsten.Met 10 dagen overtijd kun je er toch wel zeker van zijn dat de uitslag van de test goed is.

quote: juud23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2005 14:56:44'));

hallo.

Ben bang dat het weer negatief is.Voel me verder raar,heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden,en zere borsten.Met 10 dagen overtijd kun je er toch wel zeker van zijn dat de uitslag van de test goed is.

Hoi Juud23,

het is ook afhankelijk van wat je als overtijd beschouwt. Als je pas net met de pil (of ander hormoonbevattende anti-conceptie) bent gestopt is de kans groot dat je cyclus weer zijn eigen ritme moet terugvinden. En dat het langer duurt voordat je ongi wordt, als je dan uitgaat van de cyclusduur zoals je hem voorheen had is de kans dus groot dat je te vroeg test.

Succes ermee en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Juup

ik heb getest

ben denk ik zwanger.
het streepje staat in het juiste vakje.
maar heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
Ben nog steeds bang.straks word ik gewoon ongesteld

quote: juud23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2005 14:56:44'));

hallo.

ha juud

ik zou gewoon je gevoel volgen en dan testen om toch meer zekerheid te hebben
en dan weet je waar je aan toe ben heel veel succes ermee.

gr ronda

Hey Juud..

Van harte meid! Ik had ook twee dagen voor mun nod getest en heb ook dagen het gevoel gehad ongi te worden... Nu voel ik ook nog van alles, soms zeurderig en trekkerig.. Denk dat dat erbij hoort omdat er natuurlijk heel veel veranderd in je lichaam...

liefs Bats

Terug
Bovenaan