vroeg testen

Hallo allemaal!

Ik heb c.a. dindag mijn nod.
Ik brand van nieuwsgierigheid...
Maar aangezien de testen niet goedkoop zijn en ik geen valse hoop wil krijgen wil ik eigenlijk niet eerder testen.
Wat zijn jullie ervaring met eerder testen dan je nod...
Bijv eerst positief en later toch ongesteld geworden...of negatief en toch zwanger...?

Bedankt!
 
Ik ben zwanger door de pil.. en weet het pas vanaf 9 week. maar de maand ervoor was ik 2 dagen te laat deed een test en was negatief. Hoewel ik toen dus wel zwanger was. 1 dag ong geweest en de maand erna niet meer... toen weer getest en idd zwanger... week later echo en toen was ik al 10 weken.....

Maar ik zou als ik jou was gewoon ff wachten tot je ongi moet worden....
 
Ik heb vrijdag getest was toen 1 dag overtijd volgens mij berekening maar licht streepje,doe er van de week nog eentje! die moet dan wel donkerder zijn denk ik.Ik heb wel eens eerder getest maar dan is het vaak (bij mij dan) een telleurstelling, je wil toch het liefste zien dat je een dikke streep hebt, of in elk geval een lichte dan! ik vind het altijd heel spannend.
Succes..
 
idd de testen van kruidvat. 2 voor 5 euro. heb ik met beide zwangerschappen gebruikt....bij positief test toch een digitale van clearbleu gehaald....is leuker voor een foto.
Bij de eerste heb ik eerst heel vroeg getest...negatief terwijl ik zwanger was.....en daarna 2 dagen voor mijn nod en zeer licht positief.
Te vroeg testen geeft negatief. gewoon even geduld hebben !!!!! Les 1 : als je zwanger bent draait alles om geduld hebben. Wachten tot je kan testen, wachten met vertellen, wachten op eerste afspraak, wachten eerste echo, wachten op een uitslag, wachten op de babykamer, wachten op de baby, enz..... alles duurd zo lang !!!!!!!!!!!
Dus leer nu al om geduld te hebben en houden.

succes en laat weten wat het geworden is !!
 
Ik heb clear-blue gebruikt omdat streepjes vaag kunnen zijn en bij de electrische testen zo heerlijk "zwanger" komt te staan. Wel was de eerste negatief, terwijl ik echt het gevoel had dat ik zwanger zou moeten zijn. En inderdaad bij de test, een paar dagen later, stond het gewenste woordje.
 
Terug
Bovenaan