vroeg testen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Wie van jullie doet het?
Werkt het of is t echt zo zinloos als men zegt..

Liefs.
Snip

Ik heb 2ervaringen met vroeg testen

eentje 4dagen voor NOD licht positief kleine week later opnieuw getest onwijs dik positief.

En tweede 3 dagen voor NOD licht positief week later ongesteld(valse test)

Ik denk dat je vooral meer kans hebt een hele vroege miskraam te merken. Dat je dan dus voor je ongesteld zou moeten worden wel positief test, maar dat het dan toch mis gaat. Normaal zou je dat dan niet merken, dat het een miskraam is. Ik heb vorige week donderdag getest, terwijl ik maandag ongesteld moest worden. Die test was negatief. Gisteren weer getest en die was positief!!! :D Maar ik denk dat ik vorige week niet zo'n gevoelige test gedaan had.

Ik heb altijd de testen van sensitest en daarmee kun je heel vroeg testen, alleen idd wat Monica zegt, heb ik wel daardoor in 2010 een miskraam gehad die ik, wanneer ik niet getest had, nooit had gemerkt.

Ik heb er slechte ervaringen mee omdat ik moeite heb om me bij de uitslag neer te leggen. Als een vroege test negatief is, ga je toch denken: waarschijnlijk heb ik te vroeg getest. Dat geeft stress en is ook duur. De enige keer dat ik positief testte was bij mijn dochter en dat was een dikke week na mijn NOD.

ik heb het ook niet zo op vroeg testen...
ik heb bij mijn eerste dochter zelfs gewacht tot ik 10dgn overtijd was om te testen, zodat ik zeker was dat ik niet ongi zou worden en idd geen zin in een negatieve test.

Als je echt zwanger bent ben je dat na je nod ook nog zo ;-)

Hoi bedankt voor de info.

Het is al niet meer nodig de duivels beginnen door te zetten.

Helaas is de ICSI mislukt.:'(

Op naar de volgende ronde..

Balen snipi, bah bah bah! Veel sterkte en veel succes voor de volgende ronde.

Terug
Bovenaan