vroeg uit de veren

Ha ha ha ha
Grappig om te zien dat ik niet de enige ben die al vroeg uit de veren is en achter de computer zit.
 Ja dat heb je met een kleine he? Na de voeding van 6.00 nog even naar bed en dan heb ik het rijk heel even voor me zelf om me te douchen, te eten en ff op dit forum alle ins en outs even door te lezen.
groetjes

idd je bent niet de enige
ik ben er meestal al rond half 7. tja manlief moet er om 5 uur uit en meestal komt de kleine dan ook dus ja dan blijf je er maar uit he

ja ik blijf er dan ook maar uit, ik kan dan meestal ook niet slapen. Soms ga ik als Jens in de middag gaat slapen ook nog ff op bed liggen. Meestal val ik dan ook in slaap. Heb het dus blijkbaar dan ook nodig. gelukkig heb ik nog verlof en moet niks. Als ik een keer geen zin heb om de was te doen dan probeer ik dat ook niet te doen. Ben erg benieuwd hoe dat straks weer gaat als ik moet werken... zucht

hahaha ja inderdaad een fijn idee dat er nog meer lotgenoten zitten die al vroeg uit de veren zijn haha
ook zo fijn want annique meld zich meestal tussen 6 en half 7..
dus mama klaarwakker.....
annique heeft haar buikje vol gedronken en pit heerlijk verder en mams is vervolgens klaar wakker haha
heel leuk
1 voordeel haha het huis is op tijd aan kant haha
vanmorgen om 8 uur had ik al gestofzuigd, gedweild en draaide de wasmachine haha
dus heeft ook z'n voordelen
het scheelt dat ik aardig aan mijn slaap toe kom omdat mijn vriend annique om 0.00 haar laatste flesje geeft, dus ik kan vroeg naar bed

Terug
Bovenaan