vroeg vogeltje

A

Anoniem

Guest
Isis wordt de laatste week weer vroeger wakker 's ochtends (6 uur) voorheen lag ze dan beetje te brabbelen, maar nu huilen, hoogstwaarschijnlijk kan ze niet uit de weg in haar slaapzak, ze kruipt nog niet terug onder haar dekentjena minuut of 10 is het weer stil tot 6:50, mag zeker niet klagen, maar 6 uur is zo vroeg...........
x Esther

sinds maanden weer een gebroken nacht gehad, rond 2 uur heb ik haar weer opnieuw ondergestopt, wat ze gelukkig wel pikte en snel verder sliep!

Chloë heeft ook een poosje gehad dat ze zo vroeg was.
Dat is vanzelf weer over gegaan. Nu wordt ze rond 7.00 wakker, babbelt even en valt dan weer in slaap tot 8.00/8.30.
Sil

Hoi,

Daniël ligt niet onder een deken, alleen in een slaapzak. Mag ik vragen waarom je ook een deken gebruikt?

Gr Sylvia

ps: Daniël zal idd snel genoeg zelf door hebben hoe hij van staan naar zitten moet gaan (hoop ik), hihi.

Ik leg 's avonds ook een dekentje over haar slaapzak heen, haar kamer is nogal koel en zelfs in een dikke slaapzak heeft ze 's morgens koude benen.
Sil

Dan zal ik wel een warme kamer hebben, want Daniël ligt zonder pj in een zomer slaapzak. De babyfoon geeft ook aan dat het 24 graden is, krijg het niet meer koel als het 1 dag heet is geweest. Doe altijd het raam helemaal open als de zon niet schijnt en het koel is buiten, als het warm/heet is buiten hou ik het juist dicht anders haal ik nog meer warmte binnen. Baal er wel heel erg van maar gelukkig heeft hij er wat slapen betreft geen hinder van. Wel wordt hij nog steeds wakker voor een fles tussen 4 en 5 uur. Zucht steun puf. Volgens het bureau heeft hij het wat gewicht betreft ook nog wel nodig maar fijn is anders. Wie van jullie kindjes slaapt wel of niet door en zo niet hoe of wat?

Gr Sylvia

ps maak er nog ff een nieuw onderwerp van gelijk.

Hey essiedo!

Volgens mij heeft mijn dochter daar een aantal weken geleden een topic over geopend.. hoe ze nu weer eens mij van mijn stuk kon brengen met het vroeg wakker worden...
Volgens mij is 't een fase ofzo... maar ja, sindsdien heb ik dus de fles avondpap opnieuw geïntroduceerd en gaat het weer lekker hier....
Hopelijk ist snel voorbij bij jou.... hier heeft het op en af in totaal 4 weken geduurd..

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan