Vroeg wakker door verstopt neusje

<p>Hoi allemaal,</p><p>Zijn er meer kindjes waarbij verkoudheid maar niet over lijkt te gaan?</p><p>Mijn dochter, nu ruim 7 maanden, is al 2 weken verkouden en heeft smorgens dicht geplakte oogjes . Ik dacht dat het na 1 week wel beter zou gaan maar dit is dus niet. Het vervelende is is dat ze nu iedere ochtend rond 6uur wakker is met een verstopt neusje waardoor ze niet meer verder kan slapen.</p><p> </p><p>Iemand tips  ? Hoe lang hielden de verkoudheden bij jullie kindjes aan?</p><p>Ik heb het bedje al wat omhoog staan, spray met neusspray, heb een ui op kamer staan..</p><p>Liefs </p>

Wij gebruiken als m'n zoontje verkouden is. Neusspray van van. En luuf. Dit smeren we op z'n borst rug en onder z'n voeten. En een heel klein beetje onder z'n neus. Ben vandaag zelf naar de huisarts gegaan ivm verkoudheid en die zei dat er nu een virus heerst die echt wel een paar weken aanhoud. Tips vooral veel uitzieken. Succes

Wij gebruiken zoutoplossing neusspray en smeren ook luuf onder de voeten, op de borst en beetje onder de neus. 
Mijn dochter heeft ook echt een periode gehad dat ik dacht dat het over was en paar dagen daarna was ze weer verkouden. Het hoorde erbij zei de dokter, en is nu gelukkig niet meer zo ☺️Beterschap! 

Terug
Bovenaan