Vroeg wakker door volle luier

<p>Dag allemaal,</p><p> </p><p>Hebben jullie misschien de tip voor mij?</p><p>Quinn is iedere ochtend tussen 4 en 5 wakker. Wanneer we alleen zijn speentje geven slaapt hij telkens 30 min tot half 7 (fles tijd).</p><p>Afgelopen twee weken heb ik zijn overvolle luier verschoond en dan slaapt hij meteen tot half 7. Is er een oplossing voor deze luier dat hij er niet wakker van wordt? Of zou t gewoon aandacht/gewenning zijn? Al lijkt me dat niet aangezien alleen een speen niet voldoende is.</p><p>Wat ik al geprobeerd heb afgelopen periode is een luier van een maat groter en de (dure) pamper dry nights. Geen effect. </p>

Hier hetzelfde probleem, ik gebruik van kruidvat. Vlak voor ik zelf naar bed gaat verschoon ik hem nog een keer. Zoontje slaapt dan gelukkig heel diep en word echt niet wakker. Misschien ook een optie voor jullie?

Hmmm hier ook een baby die rond 5 elke x wakker is !
Daar had ik nog niet aangedacht dat het misschien daaraan kon liggen.
Ik heb zelf geen tips voor je maar ik lees wel even mee haha.
Vind het echt lastig zo vroeg hoe oud is jou kindje ?

Kruidvat luiers zijn veranderd en vangen veel minder op.
Ik gebruik nu Etos maat 3 voor 6,5 kilo zware dochter.
Deze vind ik echt heel fijn want de luier vangt veel op.

Zit er alleen plas in de luier of ook poep? Want poep wordt ze bij ons ook wakker.

Hoe oud is Quinn? Bij ons heeft ze ook een periode gehad dat ze altijd 2 uur voor de fles wakker was voor speen en toen weer verder sliep.

Hij is 5 maanden en heeft zijn flesje van 23u ook nog nodig. Dus dat is voor ik naar bed ga. Dan krijgt hij een schone. 
Het zijn echt alleen plasluiers en fijn is het niet zo vroeg. Zeker niet op werkdagen haha.
Ik ga die van de Etos dan ook maar eens proberen.

Het is even een fase dat ze veel plassen 's nachts. Wij gaven ook een voeding om 23u en een schone luier. Voor overdag had ik kruidvat luiers en 's nachts pamper luiers (baby dry). Succes ??!

Ooh je had juist baby dry geprobeerd.. mmm lastig dan! Vriendin van me deed er een oefenbroekje (voor peuters) overheen en dan de romper vastklikken.

Ik gebruikte zwitsal luiers, die zijn redelijk nieuw en vangen heel erg veel op! Hele fijne luiers. Nu ze op zijn ben ik ook weer de andere op voorraad liggende luiers gaan gebruiken maar wordt zoonlief ook vaak wakker. Ik verschoon bij snachts wakker worden in het donker (met een klein lampje achter heb bed) de luier direct maar  Is dat probleem opgelost. 

Terug
Bovenaan