vroeg wakker van mijn zoontje

mijn zoontje is nu 8 maanden en sinds het nu zo vroeg licht is is hij tussen half zes en zes uur wakker ik ben er eerlijk gezegd niet echt blij mee ik was er net aan gewend dat hij deed door slapen nu krijgt hij dan om die tijd dat hij wakker word zijn melk en zijn boterham en dan hoop ik wat niet altijd lukt dat hij nog even gaat slapen ik ben zelf kapot door deze aktie van meneer ik zouden rolluiken of een vcerduisteringsgordijn helpen ik weet het niet meer maar

groetjes nathaly
 
Hey,

Dit is een bekend probleem. Bij ons was Loïs ook ineens om 6 uur wakker toen het al zo vroeg licht werd. wij hebben haar kamertje extra verduisterd en nu is het weer 7 uur half 8... betere tijd dus.
Dus snel naar de winkel!
Je kunt ook gewoon een dik kleed voor het raam hangen... met een beetje kunst en vliegwerk verduister je de boel zelf ook wel...

Je kan (als dit allemaal niet helpt) hem ook een fles pap geven in bed.... en daarna weer proberen verder te laten slapen! Dat heb ik ook een tijdje gedaan!

Succes!
 
danke kan ik inderdaad proberen ik heb al een flesje sap naar boven gebracht maar ik kan ook eens een fles pap geven vult misschien beter en toch ook wat ik dacht verduisteren gelukkig gaat hij nadat hij wakker is wel weer slapen tot een uur of zeven maar dat is altijd beter dan half zes ik ga inderdaad eens creatief zijn en proberen de boel donker te maken zodat mama ook eens kan blijven liggen
 
ik geef hem nu een pap fles mee naar bed als hij gaat slapen en soms hoor ik hem als hij wakker is dan gaat hij spelen en hij houdt het vol tot zeven uur half acht en als ik dan ga kijken lacht hij van oor tot oor en de fles is leeg dus of hij hem leeg drinkt als hij wakker is ik weet het niet maar het helpt heel goed ik ben heel blij met de tip heb het direkt geprobeerd en afkloppen het gaat geweldig 7 uur half 8 vind ik een goede tijd om op te staan met de jeugd danke ik heb nog niks donker gemaakt ik heb eerst dit gedaan kan het altijd nog donker maken en ik heb ook gemerkt dat meneer niet met de deur dicht wil slapen nu laat ik ook de hele nacht de deur wagen wijd open staan ook als ik hem in bed stop dat deed ik eerst ook niet toen deed ik hem dicht nu kan hij gang op kijken hij ligt los in bed dan draait hij en kan kijken misschien voelde hij zich opgesloten hij heeft een kleine slaapkamer in ieder geval het gaat stukke beter
groetjes nathaly
 
Terug
Bovenaan