Vroeg wakker worden..

Hi allemaal,
Onze dochter krijgt rond 23:00-00:00 uur haar laatste fles. Dan slaapt ze vaak tot ongeveer 5 uur, dan wil ze weer eten. Maar het liefst rekken we de fles tot 07:00 uur.
Hoe doen jullie dit? Vaak gaat ze niet meer slapen..
 
Gaat ze wel weer slapen als je haar om 5 uur een fles geeft?
Wat wij hebben gedaan is als ze s nachts kwam, dan gewoon proberen of ze tevreden is met een halve fles, en dan trok ze het door tot 7 uur en begonnen we de dag. Dit heeft bij ons eventjes geduurd en toen sloeg ze zelf haar nachtvoeding over. Als ze er wel om blijft vragen, zul je het moeten blijven geven maar ik zou dan niet een volle fles doen
 
Ik denk dat je dochter nog een nachtvoeding wilt, toen mijn zoon vroeg wakker werd gaf ik altijd 30cc voeding toen sliep hij tot 09:00 vanaf 09:00 begon zijn dag. Hoeveel weken is je dochter?
 
Met 4.5 maand is doorslapen van 23.00-5.00 echt keurig! Ik gaf dan idd ook een kleine fles rond 5.00 en dan om 7.00/8.00 gewoon een volle en dan keek ik wat ze daarvan opdronk.

Ik snap dat je wilt dat ze tot 7.00 slaapt, maarja daar luistert ze nog niet naar ;) Dat komt hopelijk vanzelf een keer op een dag zodra zij eraan toe is.

Ik wil ook dat m'n kinderen (zijn al 3.5 en 2 jaar) niet om mama huilen in de nacht of gewoon lief gaan slapen in de avond, maar dat gebeurt ook niet altijd ;)
Wat ik bedoel te zeggen is dat je ze niet kunt programmeren. Tot 5.00 doorslapen is knap, en het is knap dat ze na een klein flesje ook weer verder slaapt. Er zijn genoeg kinderen die op die leeftijd nog 2x voor een nachtvoeding komen of om 5.00/5.30 vrolijk aan hun dag beginnen dus je kindje doet het écht goed. Tel je zegeningen! :)
 
Terug
Bovenaan