vroeg wakker worden

Hey meiden

Wat doen jullie als je kind vroeg uit bed komt?
Sturen jullie het terug of laten jullie ze bij jou slapen?
Roan wordt elke dag eerder wakker terwijl hij altijd rond 8 uur wakker werd( nu tussen 6 en half 7)
Ik laat hem dan meestal maar in ons bed komen liggen want terug wil hij niet meer!

Groetjes Mascha

Het hangt van het tijdstip af. Als het rond 7 uur is dan heb ik gewoon pech en ga ik eruit met Isabelle. Als het voor 7 uur is dan komt ze nog even bij mij in bed. Meestal zet ik dan wel de tv aan. De laatste tijd heb ik het geluk dat ze pas na 8 uur wakker wordt! Zo heerlijk! En Charlotte pas om half 9...
Dit is niet altijd zo geweest hoor! Isabelle heeft ook periodes gehad dat ze rond 6 uur wakker was.

Groetjes Babybelle

Ik probeer haar er nog wel weer in te krijgen als het voor half 7 ofzo is en meestal lukt dat ook wel. Ik moet sochtends buiten eerst nog wat werk doen op de boerderij dus ze weet ook wel dat als ze heel moeilijk gaat doen ze dan mee moet en dat wil ze eigenlijk ook niet.
Als ik al wel binnen ben wil ik ook nog wel eens samen met haar in bed gaan liggen maar als ik dit een paar dagen achter elkaar doe dan wordt ze steeds eerder wakker en wil dan bij mij in bed! hoezo gewoonte!

Groetjes

Ehm, Feline komt elke nacht tegenwoordig en terugleggen is drama.
Aangezien Gijs ook al vaker op een nacht komt ga ik dus niet het drama aan, maar laat haar bij ons liggen.
Niet de beste oplossing hoor, maar voor nu even wel.

groetjes Maris

Hi Mascha,

Onze Cas is meestal tussen 7 en 8 wakker. Doordeweek gaan we er gewoon uit (hij moet ook wel 3 dagen naar het kdv) en in het weekend komt hij lekker bij ons in bed, televisie kijken. Terug leggen heeft geen zin.

Tot nu toe is hij twee keer midden in de nacht wakker geworden en wilde niet slapen. Toen lag hij bij ons en ging hij ook slapen (na wel een lange tijd).

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan