Vroeg wakker

<p>Ik heb weer de zoveelste vraag over slaap. </p><p>Mijn zoon van ruim 4 maand gaat meestal rond half 7 naar bed en krijgt dan ergens in de nacht voeding. Maar de laatste tijd wordt hij eerst half 5 wakker. Dan ben ik 20 minuten bezig om hem weer in slaap te krijgen. Vervolgens wordt hij weer om kwart voor 6 wakker en dan krijg ik hem moeilijk weer in slaap. Dus meestal nemen we hem in bed en slaapt hij tot 7 uur.</p><p>Iemand nog tips om hiermee om te gaan? Hij is namelijk dan wel echt moe nog. En laten huilen hebben we geprobeerd, maar hij gaat echt krijsen. Zal dit weer een fase zijn? </p><p> </p>
 
Ik zou om half 5 een kleine voeding geven en hem dan zelf in slaap laten vallen tot hij smorgens wakker wordt voor zijn 'grote ontbijt'.
 
Waarschijnlijk is die ene voeding in de nacht niet voldoende. Dan komt hij extra nog voor eten. Ik heb namelijk hetzelfde mijn baby Nora is ook bijna vier ik maak hetzelfde mee. Ik geef haar extra een flesje naast de bv
 
Ik denk niet dat het met de voeding te maken heeft. Hij drinkt tussen 1 en 3 een volle fles. En tussen 7 en 8 krijgt hij de volgende fles, maar dan drinkt hij altijd maar weinig. Max. 100 ml. 
Ik heb dus niet het idee dat hij honger heeft. 
 
Terug
Bovenaan