Vroeg wakker!

Hallo mama's!

Ik zit toch een partij in dubio....ik heb een zoontje van 14,5 maand, naar bed gaan is geen enkel probleem, we hebben wat dat betreft een prima ritme, nooit zeuren als hij naar bed moet zowel overdag niet als 's avonds niet.
Hij is nooit een uitslaper geweest, maar hij kwam altijd tussen 06.00-07.00 uur en dan een papfles en dan sliep hij nog een uurtje ofzo. Nu komt hij al een maand of 3 rond 05.00 uur....en maar gillen en gillen, totdat hij die papfles krijgt en dan is het goed, hij eet verder overdag gewoon 3 keer per dag + tussendoortjes, hij eet echt genoeg, hij lust alles.....wat is het dan toch dat hij die fles zoooo graag wil en tegenwoordig zo vroeg, het is toch gewoon irritant...dus besloten we om hem maar te laten huilen, hij krijgt hem gewoon pas om 06.00 uur.......mijn vraag is doen wij hier nou goed aan of niet? Kunnen ze het dan zo echt leren? Hij gilt heel de boel bij elkaar...we weten het niet meer, moeten we totdat hij 3 ofzo is elke keer om 05.00 uur een papfles staan maken??? Hebben meer mensen met kinderen die dit hebben of zo vroeg wakker zijn?! Wie heeft er goede tips aub?!?!?!?!!!

Dikke kus Angelique
 
Hoi
Ik heb pecies hetzelfde probleem, afgelopen zondag kwam  mijn zoontje van 9 1/2 maand  zelfs al om kwart voor 5 en inderdaad hij blijft gillen totdat meneer een papfles heeft gehad en dan zou je zeggen dan ga je toch gewoon weer slapen maar nee hij slaapt gewoon niet meer pas laat in de ochtend om half 11 en dan maar een half uurtje en s'middags hooguit 1 1/2 uur. Dus inderdaad tips zijn welkom want het is haast niet vol te houden als je moet werken.
groetjes Geertruida
 
Nee, precies zeker als je moet werken is het erg lastig...enige opluchting dat er in iedergeval ook iemand is die dat heeft....haha..laten we maar positief denken....
 
Terug
Bovenaan