Vroeg wakker!

Ik heb een zoontje van 10 weken oud.  Hij krijgt de laatste fles om 23:00 uur. De eerste om 7 :00 uur.  Nu is het zo dat hij voorheen altijd midden in de nacht nog kwam. Ik gaf hem toen een beetje voeding. Ik ben toen het aantal cc op gaan hogen overdag. Hij krijgt flesvoeding, nu 150 cc per keer en de laatste fles 175 cc (5 voedingen).
Nu is hij steeds rond een uur of 4:30 uur wakker. Ik kan het wel rekken met een speentje tot 7 uur. Maar dan moet ik er elke 5 a 10 minuten uit. Bovendien is hij klaar wakker! Hij heeft geen honger, maar is gewoon helemaal wakker.
Na het flesje van 19:00 uur gaat hij pas om 20:30 uur naar bed. Dat is volgens mij al vrij laat. Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen? En hoeveel cc geven jullie bij de laatste fles?

Merel is ook 10 weken oud.
Ze krijgt om de 4 uur 160 cc
De laatste fles krijgt ze om 22.00 of 22.30 en dan proberen we 170 cc te geven, soms gaat deze wel leeg en soms niet!
Ze slaapt ermee wel door tot   06.00/06.30, dan maken we haar echt wakker omdat er maar 8 uur tussen mag zitten.
Ze word tussendoor dus snachts niet wakker, al vanaf toen ze 5/6 weken was.
(heeeerlijk)

Gaat ze op den duur na een lege fles echt huilen omdat ze niet genoeg zou hebben, dan verhogen we gewoon het aantal cc. Maar voor nu is dit voor haar genoeg.

o,ja...
Merel wil na het flesje van 18.00/18.30 niet slapen, dan houden wij haar tot 20.00 bij ons en als ze moe word hup naar bed. Dan is het wel altijd huilen huilen huilen. Maar meestal is dan binnen 10 minuten over en valt ze in slaap.
Gister hadden we minder geluk en het was echt serieus huilen en toen hebben we haar weer naar beneden gehaald.(lekker nog knuffen met papa en mama).
Toen om 21.00 naar bed en ze viel meteen in slaap.

dus sávonds heeeft ze meer moeite om naar bedje te gaan.

Mijn meisje is ook 10 wkn en krijgt 3 keer 190 aangeboden(2 keer drinkt ze die leeg),de vierde keer ron 19/19.30 uur krijgt ze 220 aangeboden(drinkt 210) ,dan gaat ze slapen tot ongeveer 4.00 u,dan krijgt ze 70(steeds minder) en slaapt ze tot ongeveer 7.Ze is wel beneden van 7 `s morgens tot 11.30 dan slapen(proberen) tot 15/15.30 dan weer ophouden tot na fles 19/19.30.
Oh ja ze krijgt pepti,en dat is licht verteerbaar vandaar dat ze echt die 190 krijgt,maar ze heeft dan ook maar 4 flessen,eigenlijk 4,5.
Groetjes gaby.

Terug
Bovenaan