vroeg wakker :-(

A

Anoniem

Guest
jullie waren nog laat op.gelukkig lag ik toen al op 1 oor,want toen mijn man vanmorgen om kwart over 5 opstond om te gaan werken werd boas ook wakker en wou dus echt niet meer slapen.nu gaan we eerst maar even ontbijten en dan nog ff terug (hoop ik).
groetjes karin

Ik ben inmiddels al meer dan een uur op. Mijn hubbie is ook naar zijn werk. Rowan is vannacht beetje aan het spoken geweest maar ligt nu nog lekker op een oor. Dit uurtje is alle vroegte is meestal mijn uurtje. Lekker bijlezen en ff nieuws checken.
Als Rowan wel eens eerder wakker wordt dan 7.30, dan neem ik hem mee naar het grote bed en daar slaapt hij dan verder. Hij past zich meestal wel aan het ritme van mij aan.
Ik kan heerlijk genieten van de rust om me heen, zo 's morgens vroeg.

Liefs,

Annemiek

en dat op zaterdag he?!
mijn hubbie moest ook werken dus ik was ook al on half zeven wakker. om 7 uur senna ff een fles gegeven en die ligt nu weer heerlijk te slapen. als het goed is tot een uur of tien. doordeweeks doe ik dan het huishouden maar op zaterdag ga ik dan lekker een bakkie doen en alles op mijn gemakje..... heerlijk vindt ik dat!!

fijne dag allemaal!!
liefs marijke

hier precies zo....

Berend ligt weer in bed, heb heerlijk uitgebreid gedouchet, ontbeten, even forummen en beetje werken voordat hij weer wakker is.

en daarna naar de forummeeting in Assen....

Terug
Bovenaan